Díky A/B testování máme možnost souběžně otestovat dvě různé varianty vašeho webu a zjistit, který vám bude vydělávat více peněz. Bez A/B testování jde totiž pouze o hádání, věštění z lógru, pseudovědu nebo chcete-li fušeřinu.
Určíme cíle
Vytvoříme 2 verze stránek
Každou z nich ukážeme za stejných podmínek 50 % zákazníkům
Úspěšnější stránka vyhrává a postupuje do dalšího kola
Vítěz 1.kola vstupuje do dalšího boje s novým soupeřem
Jasné výsledky, jasný vítěz
Rozhodují fakta, ne vkus jedince
Dokážete dělat daty podložená rozhodnutí
Postupně budete navyšovat zisku z webu
Utečete konkurenci
2. S INIZIem jsme otestovali jednoduchou hypotézu, a to jestli se nám vyplatí na našem eshopu s potravinami používat týdenní akční bannery na úvodní stránce. Navrhli jsme tedy ještě novou variantu homepage a na 3 týdny rozjeli testování. Výsledky byly strhující. Nová verze stránky Plné tašce v rámci měsíců vydělá čtvrt milionu Kč navíc. Celá případová studie >
Jan Vitha, majitel e-shopu Plnataska.cz
Specialista na AB testování