🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

1 630 HOT LEADŮ ZDARMA, ANEB TAJEMSTVÍ SAMOLIKVIDAČNÍHO KONVERZNÍHO TRYCHTÝŘE ODHALENO

SAMOLIKVIDAČNÍ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ – CO TO JE? 

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

Samolikvidační konverzní trychtýř je revoluční marketingová strategie, která má za cíl pokrýt nebo zcela eliminovat náklady na získání zákazníka už na samotném vstupu. Princip spočívá v tom, že první krok v trychtýři generuje dostatečný příjem (například prodejem nízkonákladového produktu), aby pokryl náklady na reklamu. Tento přístup umožňuje podnikatelům investovat více do získávání nových zákazníků, aniž by se museli obávat, že se jim reklama nevyplatí.

JAK JSME SE ROZHODLI TUTO STRATEGII APLIKOVAT NA PROJEKT ZY QIGONG

Loni jsme psali případovou studii o panu Petru Kochlíkovi, kterou si můžete zrekapitulovat tady.

Letos jsme marketingovou strategii povýšili na další úroveň. 

Chtěli jsme efektivně oslovit nové zájemce o kurzy ZY QiGong a rozšířit databázi kontaktů, aniž by pan Kochlík musel investovat obrovské částky do reklamy. Klíčovým prvkem, na který jsme se zaměřili, byla proto samolikvidační nabídka vytvořená v Konverzkách.

 

DÁME NĚCO ZDARMA 

Samolikvidační konverzní trychtýř jsme postavili na živých webinářích zdarma, kde se zájemci mohli dozvědět, co QiGong obnáší, jaký přínos může mít pro jejich život. Webináře jsme spouštěli půl roku, od ledna do června 2024. Byly zhruba hodinové, interaktivní a lidé se mohli přímo ptát na to, co je zajímalo. Na konci je pan Kochlík pozval na placené kurzy. 

Konverzní poměr registrovaných se běžně pohyboval kolem 40 %. 

 

 

 

 

Překvapením byl zájem o únorový webinář s konverzním poměrem registrace 57,66 %!  

 

 

 

 

 

MÁME NĚCO, CO BUDEME HNED PRODÁVAT  

Na konci webináře pan Kochlík vždy pozval všechny účastníky na víkendový kurz v ceně od 3 500 do 5 000 Kč nebo později na nový, živý, speciální “ochutnávkový” seminář za 799 Kč. 

Velmi dobře fungovala tato kreativa. A kontakty z ní byly v průměru za 5,74 Kč. 

 

Co bylo skvělé jako vedlejší efekt?

Samolikvidační konverzní trychtýř nejen pokryl náklady na reklamu, ale také přinesl vynikající vedlejší efekt:

  • Vyprodání turnusu v Chorvatsku: Díky e-mailingu a remarketingu se všechny kapacity na kurz v Chorvatsku vyprodaly bez dalších nákladů na reklamu. Naopak, pan Kochlík musel nakonec některé uchazeče odmítat, protože počet míst byl naplněn.
  • Možnost investice do nových nabídek: Úspěch samolikvidačního trychtýře umožnil panu Kochlíkovi neustále rozšiřovat nabídku a vytvářet nové produkty, aniž by musel utrácet za reklamu. Tím byly právě placené semináře za 799 Kč, které se z velké části vždy zaplnily z databáze a z reklamy přinesly dalších celkem 381 hot leadů

Cvičení v Chorvatsku 

 

Vynikající výsledky letošní strategie samolikvidační nabídky

  • Získali jsme novou databázi více než 1 630 aktivních „ohřátých“ kontaktů, což je pro pana Kochlíka zásadní krok k budování stabilní zákaznické základny. Tito lidé již znají QiGong a potřebují jen delší čas na nákup kurzu.
  • Kontakty získané prostřednictvím webinářů byly prakticky zdarma, protože všechny náklady na reklamu byly pokryty prodejem seminářů, kurzů a také cvičení v Chorvatsku.
  • V průběhu každé kampaně na webinář jsme z reklam vždy zaznamenali okamžité prodeje kurzů, které pokryly všechny náklady na reklamu a vytvořily další zisk. To znamená, že již v průběhu samolikvidační kampaně byl klient v plusu.
  • Poslední významná změna oproti loňskému roku byl nárůst pravidelných cvičících celkem o 20 %. Pravidelné cvičení je nabízeno kurzantům po absolvování kurzu I. stupně. Nárůst oproti loňskému roku je tedy hmatatelný napříč celým portfoliem klienta. 

 

 

 

 

Pomůžeme i Vám?

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.