INIZIO blog

1 630 HOT LEADŮ ZDARMA, ANEB TAJEMSTVÍ SAMOLIKVIDAČNÍHO KONVERZNÍHO TRYCHTÝŘE ODHALENO

SAMOLIKVIDAČNÍ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ – CO TO JE? 

Samolikvidační konverzní trychtýř je revoluční marketingová strategie, která má za cíl pokrýt nebo zcela eliminovat náklady na získání zákazníka už na samotném vstupu. Princip spočívá v tom, že první krok v trychtýři generuje dostatečný příjem (například prodejem nízkonákladového produktu), aby pokryl náklady na reklamu. Tento přístup umožňuje podnikatelům investovat více do získávání nových zákazníků, aniž by se museli obávat, že se jim reklama nevyplatí.

JAK JSME SE ROZHODLI TUTO STRATEGII APLIKOVAT NA PROJEKT ZY QIGONG

Loni jsme psali případovou studii o panu Petru Kochlíkovi, kterou si můžete zrekapitulovat tady.

Letos jsme marketingovou strategii povýšili na další úroveň. 

Chtěli jsme efektivně oslovit nové zájemce o kurzy ZY QiGong a rozšířit databázi kontaktů, aniž by pan Kochlík musel investovat obrovské částky do reklamy. Klíčovým prvkem, na který jsme se zaměřili, byla proto samolikvidační nabídka vytvořená v Konverzkách.

 

DÁME NĚCO ZDARMA 

Samolikvidační konverzní trychtýř jsme postavili na živých webinářích zdarma, kde se zájemci mohli dozvědět, co QiGong obnáší, jaký přínos může mít pro jejich život. Webináře jsme spouštěli půl roku, od ledna do června 2024. Byly zhruba hodinové, interaktivní a lidé se mohli přímo ptát na to, co je zajímalo. Na konci je pan Kochlík pozval na placené kurzy. 

Konverzní poměr registrovaných se běžně pohyboval kolem 40 %. 

 

 

 

 

Překvapením byl zájem o únorový webinář s konverzním poměrem registrace 57,66 %!  

 

 

 

 

 

MÁME NĚCO, CO BUDEME HNED PRODÁVAT  

Na konci webináře pan Kochlík vždy pozval všechny účastníky na víkendový kurz v ceně od 3 500 do 5 000 Kč nebo později na nový, živý, speciální “ochutnávkový” seminář za 799 Kč. 

Velmi dobře fungovala tato kreativa. A kontakty z ní byly v průměru za 5,74 Kč. 

 

Co bylo skvělé jako vedlejší efekt?

Samolikvidační konverzní trychtýř nejen pokryl náklady na reklamu, ale také přinesl vynikající vedlejší efekt:

Cvičení v Chorvatsku 

 

Vynikající výsledky letošní strategie samolikvidační nabídky

 

 

 

 

Pomůžeme i Vám?

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.