Je možné pro nově vzniklou firmu získat za 2 měsíce přes sto poptávek s rozpočtem na reklamu pouhých 100 Kč na den?
Tato případová studie o projektu společnosti dluhyNe.cz Vám potvrdí, že to možné je a ukáže Vám způsob, který i Vy můžete aplikovat pro svoji firmu a získat tím konverzní poměr 11,07 % ze studené návštěvnosti!
DluhyNe.cz je tým profesionálů z advokacie a finančnictví, kterou založila pani Hořejší. Specializují se na zastavení probíhajících exekucí, dražeb a oddlužení nemovitostí klientů. Jejich misí je nacházet řešení z bezvýchodných situací. Taková řešení, která jsou etická a ohleduplná k lidem v jejich těžkých životních situacích.
„Naše služby cílíme na lidi z celé České republiky, kteří se ocitli ve svízelné situaci a mají možnost ručit nemovitostí. Každému potencionálnímu klientovi vypracujeme nezávislou finanční analýzu a plán pro záchranu jeho nemovitosti před neseriózními nebankovními společnostmi a exekutory a pro navrácení nezákonně vybraných poplatků i sankcí od některých nebankovních společností,“ popisuje své služby pani Hořejší.
Jako každá nově vzniklá společnost i tato potřebovala zakázky pro to, aby se mohla rozjet a začít fungovat. I z toho důvodu si pani Hořejší nemohla vybrat lepší firmu, než je právě Inizio a jejich službu Konverzky, která je navržena pro méně známé a začínající podnikatele.
„I s nízkým rozpočtem na reklamu mám díky Konverzkám každý den v průměru 3 nové poptávky, které se postupně snažím úspěšně vyřešit. Protože jednám s lidmi, kteří jsou, bohužel, ve velmi komplikované životní situaci, po zkušenosti s jinými společnostmi nedůvěřiví a v mnoha případech hrají o čas, musím k tomu zvolit i správný způsob komunikace, který je ve většině případů zdlouhavý. Do dnešního dne se mi podařilo uzavřit tři smlouvy, které mi přinesou očekávaný zisk.“ říká pani Hořejší.
Protože potencionální zákazníci hrají o čas, rozhodli jsme se vést studenou návštěvnost přímo na poptávkovou stránku.
3 JEDNODUCHÉ KROKY K EXTRÉMNÍMU ÚSPĚCHU
První krok – Zastavit stát!
Naše stránky má za úkol zastavit potencionálního zákazníka hned při vstupu na naší stránku. K tomu jsme zvolili nadpis, který vyselektuje námi potřebné zákazníky a nabídne přesně to, co potřebují.
Potencionální zákazník je v dluhové pasti a má za sebou zkušenost s nedůvěryhodnými společnostmi. Aby mu společnost dluhyne.cz mohla pomoci je potřeba, aby vlastnil nemovitost, kterou dokáže ručit. Proto náš nadpis zní takto:
Druhý krok – Důvěra na prvním místě a pobídka k akci!
V druhém kroku představujeme nabídku, která dokáže vyřešit zákazníkovo problém a popisuje co přesně získá. Dali jsme dohromady postup a veškeré benefity. Zároveň zákazníka vyzýváme k akci.
Třetí krok – Příklad z praxe
Přidali jsme reference a příběh zákazníků, kteří již služby pani Hořejší využili.
Reference jsou důkazem a ujistí ostatní, že při využití nabízených služeb se jim dostane opravdové pomoci!
ALE JAK TAM POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍKY DOSTAT?
K tomu jsme použili reklamy, které jsme zaměřili na lidi z celé České republiky.
Tato poptávková stránka nám přinesla skvělý konverzní poměr 11,07 % a 135 potencionálních zákazníků s rozpočtem na reklamu 3000 Kč za měsíc.
„Přistávací stránka i kreativy a textace na FB kampaň byly připraveny ke spuštění za 14 dní od začátku spolupráce s Inizem. Ihned po spuštění byla kampaň úspěšná a od prvního dne jsem získavala nové poptávky. S Inizem jsem nadmíru spokojena a jsem ráda, že jsem se na Inizio obrátila,“ hodnotí spolupráci pani Hořejší, zakladatelka společnosti dluhyNe.cz.
Máte byznys, který potřebuje nakopnout? Následujte příklad Lenky Hořejší a její firmy. Klikněte zde a raději si pospěšte, protože vytrénovat specialistu konverzek trvá několik dlouhých měsíců a v současné době je jich omezený počet na vysoké stovky projektů.