Chcete zvýšit konverze své reklamy ? Pak musíte odlišit různé typy návštěvnosti. V následujícím videu si vysvětlíme jaké ty typy jsou a rozdíly mezi nimi.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Mezi druhy návštěvnosti řadíme takzvaný studený traffic, teplý traffic a horký traffic. Přičemž studený traffic jsou uživatelé, kteří zatím nemají povědomí o Vaší firmě a Vašem produktu, teplý traffic jsou uživatelé, kteří už mají nějaké povědomí o Vaší firmě a Vámi nabízeném produktu a horký traffic už jsou uživatelé, kteří znají Vaší firmu a jsou již rozhodnuti zakoupit Váš produkt. Bohužel těchto uživatelů je jen malé %, a proto je potřeba pracovat se všemi druhy návštěvnosti.
Studený traffic je ideální směřovat na nějaký obsah, dle kterého zjistíte, kteří uživatelé jsou opravdu Vaše cílová skupina a na kterou už můžete cílit. Zacílit ji můžete prostřednictvím videa na Facebooku či Youtube. Na uživatele, kteří video shlédli alespoň z 80% následně spustíte remarketing. Tím ze studeného trafficu uděláte traffic teplý. Tyto uživatele už dostanete na přistávací stránku, kde jim nabídnete nějakou hodnotu zdarma, např. e-book či případovou studii. Díky stažení produktu získáte kontaktní údaje od uživatelů, na které spustíte remarketing nebo e-mail marketing, který již povede na Vaši cílovou stránku.
Tento proces sice vyžaduje více trpělivosti, než jen dostat studený traffic rovnou na cílovou stránku, ze kterého získáte třeba jen 0,5 %, ale získáte tím třeba už 5 % konverzí. Tak s chutí do toho a hodně štěstí při zvyšování % konverzního poměru na Vašem webu!
Pokud se zajímáte o online marketing a chcete se o něm dozvědět ještě něco více přihlašte se do naší INIZIO Akademie: https://inizio-academy.teachable.com/
SLEVOVÝ KUPÓN: YT20INIZIO