Pan Miroslav je podnikatel tělem i duší. Přímo z Ekvádoru dováží kilové konzervy šťavnatých tuňákových kousků, které si díky němu lidé mohou dopřát 4x levněji než v supermarketu. Pan Miroslav je schopný obchodník a svůj skvělý produkt dokáže napřímo prodat téměř komukoliv. Jeho eshop toptunak.cz ale mnoho objednávek nepřinášel, a tak se obrátil na Inizio.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
A jak to dopadlo? Získali jsme tolik objednávek, že po měsíci a půl spolupráce bylo třeba z Ekvádoru objednat dalších pár tun zboží, jinak by nebylo co prodávat. Na následujících řádcích se dočtete o strategiích, které k tomuto úspěchu přispěly.
Trik marketingových profíků, jak během pár minut 4x zvýšit konverzní poměr stránky
Nedílnou součástí každé dobré konverzky je A/B test nadpisů. Kdo ho neudělá, okrádá se o peníze. I když je zbytek stránky úplně stejný, změna pár slov v nadpisu může konverzní poměr zdvojnásobit, zečtyřnásobit, ale klidně i zosminásobit! Čím to je? Nadpis rozhoduje, zda se člověk do stránky začte, nebo zda ji opustí po pár vteřinách.
S tímto vědomím se marketingový specialista Filip pustil do testu 3 variant nadpisů. Schválně jestli si tipnete, který (suverénně) zvítězil:
A
S náskokem zvítězila varianta B, která měla konverzní poměr 4 %, zatímco varianty A a C pouze 1,3 %. Trojnásobný konverzní poměr = trojnásobný zisk.
Co si z toho odnést? A/B (C,D,..) test nadpisů stránky je super šťavnatý způsob, jak zvýšit svoje zisky.
Testování je matka moudrosti (a zisků)
Koupili byste si radši 1 kg tuňáka za 297 Kč s dopravou zdarma, nebo 1 kg tuňáka za 198 Kč a dopravou za 99 Kč? Že je Vám to jedno? (ano, obě nabídky nabízí stejný produkt za stejnou celkovou cenu) Nevěděli jsme, na co lidé lépe zareagují, a tak jsem vyzkoušeli obě verze a na každou stránku jsme přivedli cca 200 lidí. Výsledek najdete na obrázku:
Rozdíl nebyl malý. Nabídka 1 kg tuňáka za 297 Kč s dopravou zdarma získala 4x více prodejů (8vs2). Člověk většinou dopředu přesně neodhadne, na co zákazníci zareagují. I když se lidí napřímo zeptáte, realita může být někde jinde. Poctivý A/B test ale vše vyjasní.
Jak zatraktivnit nabídku, aby zaplatilo 2x více zákazníků, aniž by Vás to stálo
Nabídka pana Miroslava už tak byla velmi dobrá a vyvolávala prodeje. Naše ambice ale byly větší, a tak jsem nabídku ještě zatraktivnili E-bookem s recepty. Těchto 5 receptů jsme nabídli jako bonus zdarma všem, kdo si tuňáka objednají. Výsledek? Začalo chodit 2,5x více objednávek!
Ano, tvorba e-booku pár hodin zabrala. Ale během pár měsíců přinese desítky tisíc Kč v objednávkách. Kdo by nechtěl mít takovou hodinovku?
Jak na prodejní stánku přivést zákazníky, kteří zaplatí HNED?
Na Konverzku jsme přiváděli placenou návštěvnost z Facebooku. Na kolik to vyšlo? Jak vidíte níže, i v reklamě se vyplatí testovat více variant. Pro začátek jsem ze 2 variant textů a 2 variant obrázků (ano, jsou z umělé inteligence) nasadili 3 varianty. Nejlepší reklama vycházela 3,5x levněji než ta nejhorší.
Jak naši spolupráci hodnotí sám klient?
Jak by se Vám líbilo získat během pár týdnů příliv platících zákazníků?