Nyní si představíme 5 chyb, kterých se podnikatelé nejčastěji dopouští při tvorbě svých webových stránek.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
- Webové stránky si nepíšete pro sebe. Netvoříte je proto, abyste si mohli říct, že máte web, který se vám líbí. Stránky tvoříte pro své zákazníky. Pro to, aby se líbily právě jim. Je třeba dát si pozor na sdělení informací o vašich produktech a službách. Zákazníka zajímá, jaký je váš produkt? Jaké pro něj budou mít využití a jak jim dokáže změnit život? Neztrácejte čas, a prostředky s vypisováním zbytečných, pro zákazníka nezajímavých informací o firmě.
- Spousta podnikatelů se nesoustředí na to, aby jejich web vydělával. Na webu bývá plno zbytečných informací, které neslouží k prodeji produktů. Jakékoliv možnosti, které nevedou k odeslání poptávky, nebo zanechání kontaktu na zákazníka, snižují konverzní poměr.
- Třetí chybou je psaní webových stránek složitým jazykem. Uživatelé většinou nerozumí vašemu oboru do hloubky, proto je třeba snížit úroveň odborné komunikace tak, aby tomu porozumělo co nejvíce lidí. Často to vede k odchodu potencionálního zákazníka ke konkurenci, který tuto chybu nedělá.
- Podnikatelé spouští své weby v tu chvíli, když mají jistotu, že jsou jejich stránky 100% dokončeny. Tato chyba vás stojí ohromné množství času, a přitom ještě nemáte žádná data, která by vaše úsilí potvrdila. Dělejte nejlepší a nejjednodušší možné řešení pro rychlé spuštění. Data vám po spuštění na skutečných zákaznících poskytnou více informací a web můžete následně upravovat a doplňovat.
- Poslední nejčastější chybou bývá to, že podnikatelé nepromýšlejí zdroje, přes které by se uživatelé na jejich stránky mohli dostávat. Je nutné mít před spuštěním webu promyšlenou strategii o způsobech přílivu zákazníků. Ať se rozhodnete pro Facebook, PPC, zbožové srovnávače, či optimalizaci pro vyhledávače, je třeba mít vše vyřešené před samotným spuštěním webu.