Facebook by neměl být o získávání Liků. Pokud jsou ale Like přece jen Vaším hlavním záměrem, máme pro Vás 8 tipů jak jich získat více.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Tip č. 1: Preferujte kvalitu před kvantitou. Raději vytvořte jeden kvalitní příspěvek než 3, ale ne tak kvalitní. Využijte placené Facebookové reklamy, kde otestujete několik verzí příspěvku a tu s nejlepšími výsledky si následně vložíte na Vaši Facebookovou stránku.
Tip č. 2: Jděte Live. Živé vstupy, přestože nejsou sponzorované, mají mnohem větší dosah než klasické příspěvky.
Tip č. 3: Získávejte komentáře. Komentáře pod příspěvkem dávají Facebooku signál, že je o daný příspěvek zájem a uživatelé se k němu chtějí vyjadřovat. Facebook ho následně začne ukazovat více lidem a příspěvek tak získá více Like.
Tip č. 4: Používejte Facebook Audience Insights. Tento nástroj Vám pomůže lépe definovat Vaše publikum. Kolik jim je, jakého jsou pohlaví, jaké mají zájmy, apod. Vy díky tomu budete schopni následně lépe vytvořit příspěvek na míru ušitý Vašemu publiku.
Tip č. 5: Optimalizujte čas postování. Můžete zjistit, že Vaše příspěvky mají lepší dosah pokud je postujete v 7 večer než když je postujete v 8 ráno. Jednak tento čas závisí na době, kdy jsou aktivní Vaši uživatelé a druhak zavisí na Vaši konkurenci, která bude pravděpodobně zveřejňovat příspěvky pouze v pracovním týdnu a Vašim příspěvkům to zmenší dosah. Zkuste svůj příspěvek zveřejnit v pátek večer nebo o víkendu, kdy bude jeho dosah širší.
Tip č. 6: Používejte Facebook Messenger a Chatboty. Pokud máte fanoušky stránky, kteří komentují Vaše příspěvky, můžete je hromadně oslovit přes Chatbota a zasílat jím takto newslettery, které je vrátí zpět na Vaší stránku.
Tip č. 7: Poskytujte hodnotu. Nepostujte dokola příspěvky, které nefungují, postujte příspěvky, které Vaše uživatele zajímají. Facebook Vám totiž v opačném případě sníží jejich dosah.
Tip č. 8: Vyžádejte si více komentářů od Vašich uživatelů. Podávejte v příspěvku otázku chytře, tak, aby nebyla okázalá, ale motivovala Vaše uživatele k vložení komentáře.