Jak psát texty aby prodávali? A záleží na typu publika?
Dnes si povíme o tom, jaký typ copywrtingu zvolit pokud řešíte různé typy publika.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Co to znamená?
Možná už víte, že existují tři typy publika:
1) Studené publikum = studená návštěvnost
2) Teplé publikum = teplá návštěvnost
3) Horké publikum = horká návštěvnost
Pojďme si vysvětlit co to znamená
Studená návštěvnost:
Jsou to lidé, kteří vůbec neznají vás, neznají službu nebo produkt, který vy nabízíte nebo ani neví, že takový typ služby existuje.
Může to být například nějaký Keto prášek na hubnutí, který vy prodáváte a ty lidi jsou momentálně akorát obézní, ale nevědí, že existuje něco jako je proteinový prášek. To je studená návštěvnost.
Teplá návštěvnost:
To jsou uživatelé, kteří už vědí, že existuje nějaký proteinový prášek, ale zatím nevědí, že existuje váš proteinový prášek.
Horká návštěvnost:
To jsou lidé, kteří vědí, že existuje nějaký proteinový prášek a zároveň i znají váš produkt, vaši značku.
A na všechny tyhle typy návštěvnosti se musí udělat trošičku jiný typ copywritingu
V čem to spočívá?
Pokud totiž cílíte na studenou návštěvnost, text copywritingu by měl hovořit hlavně o problému, který ten člověk má. O tom, že je obézní. Že je těžký. O tom, že se cítí špatně. Že mu hrozí zdravotní problémy.
Pokud máte teplou návštěvnost, copywriting by měl hlavně mluvit o řešení a výsledku. To znamená co se stane po tom, co budete používat tento produkt/službu. Měl by komunikovat se zákazníkem, že zhubne 10 nebo 15 kg za dva měsíce, že bude mít jednodušší příjem potravy, že nebude muset počítat kalorie díky nějakému Keto prášku.
A pokud máte horkou návštěvnost, text copywritingu by měl formulovat hlavně to řešení a tím řešením je právě ten můj produkt. Tzn. „Můj Keto prášek je ideální řešení pokud chcete v následujících patnácti týdnech zhubnout 40 kg i když vůbec nechodíte do posilovny“.
Závěr
A tohle jsou typy Copywritingu pro tři typy návštěvnosti, které můžete použít pro vaši reklamu. Děkujeme za pozornost.