🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Proč je Facebook socialistická sociální síť ?

Rádi bychom Vás informovali, proč je Facebook socialistická sociální síť!

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

V dnešním videu si povíme moji teorii, proč je Facebook socialistická sociální síť. Z hlediska naší práce při vytváření reklam na Facebooku jsme zjistili jednu zvláštní věc. Pokud se nám podaří udělat reklamu, která je velmi dobrá a funguje se skvělou návratností, tak ona funguje do té doby, než ji začneme ,,škálovat“.

Protože se Vám povede udělat dobrá kampaň, která Vám začne každý den generovat peníze, tak vy si řeknete, vložím do kampaně 2x nebo 3x tolik peněz a ona mi bude generovat 2x nebo 3x tolik zisku. To, co jsme ale zjistili je, že pokud začínáme zvyšovat rozpočet na facebookových kampaních, tak návratnost těch kampaní se začne zhoršovat. My jsme si nejdřív říkali, že jsme vyčerpali publikum v České republice a Facebook byl v té první fázi schopný nám perfektně zacílit uživatele, kterým se daná reklama libí a kteří mají zájem o tyto produkty. A když jsme přidali peníze do rozpočtu, tak na trhu nebyl dostatek uživatelů, kteří mají zájem o to stejné zboží. Poté jsme byli hodně překvapeni, protože jsme udělali experiment a založili jsme si nový e-shop. Prodávali jsme zde stejné zboží a udělali jsme i totožnou reklamu, akorát z jiného účtu Facebook Business Manageru. A tak jsme zjistili, že ty spuštěné nové reklamy z toho nového účtu běžely se stejně dobrou návratností, i když vedle toho běžely ty reklamy z prvního e-shopu. A důvod, proč se to děje, bude pravděpodobně ten, že Facebook dělá socialistickou redistribuci zisku, který pramení z Vaší facebookové reklamy.

Facebook algoritmus totiž velmi dobře ví, kteří uživatelé dneska přichází na internet s nějakým velkým zájmem nakupovat. A jediné o čem se facebookový algoritmus musí rozhodnout je, čí reklamu těmto uživatelům, těmto bonitním, velmi aktivním uživatelům, kteří jsou ochotni nakupovat právě teď, ukáže. A on se musí rozhodnout tak, aby splnil 2 věci. Jednak aby těm uživatelům ukazoval co nejkvalitnější reklamy. Protože čím kvalitnější reklamy bude ukazovat, tím více uživatelům na Facebooku se to bude líbit. Ale zároveň on musí uspokojit i co největší množství inzerentů. Pokud by uspokojoval jen jednu nebo dvě firmy, které budou dělat ty nejlepší, úplně nejlepší reklamy, tak zbytek inzerentů se na Facebook vykašle, protože jim nedoručí dostatečnou návratnost svojí investice. A proto programátoři Facebooku zapojují do tohoto algoritmu něco, čemu se říká entropie.

Tahle entropie, ta neuspořádanost té vaší reklamní kampaně, roste s tím, jak ,,škálujete“ vaše rozpočty. A ta entropie existuje na úrovni reklamní sady a existuje i na úrovni reklamní kampaně. Na úrovni reklamní sady ta entropie začíná růst zhruba od 250 – 500 Kč na jeden den. A u reklamní kampaně ta entropie začíná růst u objemu cca 2000 – 10 000 Kč na jeden den. Entropie zároveň začíná růst od nějakého objemu vyššího než 15 tisíc korun na celý reklamní účet Facebook Business Manager. Způsob jak tyhle entropie můžete překonat je ten, že budete „škálovat“ reklamní sady ne tak, že budete zvyšovat rozpočet dané reklamní sady, ale vytvoříte novou reklamní sadu, která bude velmi podobná té první. Nebo na úrovni kampaní, že budete duplikovat kampaně místo toho, abyste kampaně rozšiřovali. Tu kampaň, kterou duplikujete, zkusíte lehce upravit, aby se Facebook algoritmu zdálo, že se jedná o něco trochu jiného. Této kampani dáte třeba stejný rozpočet, který měla ta předchozí kampaň a která byla úspěšná. Když vyčerpáte i tady tento schod, tak dalším navazujícím krokem je, si vytvořit nový Facebook Business Manager a z toho nového účtu spouštíte novou sadu kampaní a novou sadu reklam a udržíte si stále velmi slušnou návratnost vašich kampaní.

Tohle je způsob jak se dá bojovat se socialismem, který panuje na Facebooku a socialismem, který byl zanesen do algoritmu reklamního systému Facebook Business Manager.

Pokud nechcete, aby vám uniklo nějaké video, které Inizio natáčí, nezapomeňte odebírat náš Youtube kanál a zmáčkněte si k tomu zvoneček. Poté budete mít jistotu, že žádné nové video, které natočíme, Vám neunikne!

 

Pokud máte web, nebo se chytáte vytvořit si svůj web a chcete aby Váš web měl co největší konverzní poměr, to znamená aby Vám web vydělával peníze, aby co největší procento lidí, co na Váš web přichází udělali akci, kterou od nich požadujete, vyzkoušejte náš web https://www.konverzky.cz/

Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.