Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Chcete jeden tip, jak si vybrat marketingovou agenturu, nebo to nemusí být agentura, ale bude to nějaký influencer, který pro vás bude dělat marketing.
V dnešním videu mám pro Vás tip, jak si vybrat spolupracovníky!
A nemusí se to vztahovat jenom na marketing, může se to prakticky vztahovat na kohokoliv, koho si vybíráte do práce. Pokud totiž budu chtít, aby se mi někdo staral o moje marketingové kampaně, tak je to stejné, jako když si budu chtít najmout někoho, kdo mi udělá podlahu.
Já potřebuji někoho, kdo to skutečně umí. No, a jak nejlépe zjistíte, co umí? Zeptáte se ho, aby vám ukázal, kde už to dělal a jak se mu to povedlo. Pokud to bude podlahář, tak Vás asi těžko vezme do nějakého domu, kde dělal podlahu, možná si to ale nafotil. Pokud to bude tesař, tak vám možná ukáže referenci střechy, ale pokud je to internetový marketér, tak by vám mohl ukázat reklamní účty.
Chtějte po něm/nebo po ní, aby vás například pustil do Facebook Business Manageru nebo do reklamního účtu Google Ads. Ať vám tam ukáží, kolik peněz utratili, ať vám ukáží, jestli reklamy, které dělali, měly návratnost. Jestliže vydělali 500 000 Kč nebo 1 000 000 Kč, ať vám ukáží, kolik peněz v tom reklamním systému utratili.
Protože jenom lidi, kteří dělají reklamy a kteří utratili spoustu peněz a ty peníze se nějak vrátily, vědí, co to obnáší, aby se udělaly ziskové reklamy.
A to je to, co já předpokládám, že i Vy chcete od vašeho marketingu. Aby ty reklamy vydělávaly peníze! Takže jak se říká: „Ukázaná platí!“. A pokud si vybíráte spolupracovníky, nechte si od nich ukázat – žádné povídaní, žádné odbornosti – nechte si ukázat výsledky.
Pokud máte web nebo se chystáte web udělat a chcete, aby ten web měl co nejvyšší konverzní poměr, to znamená, aby vám vydělával peníze, aby co největší procento lidí, kteří přijdou na ten web, konvertovalo, odeslalo vám poptávku, objednávku nebo vám zanechal kontaktní údaj, vyzkoušejte naší službu www.konverzky.cz.