Tentokrát naši pomoc potřeboval projekt na prodej nábytku na míru. Přísun poptávek firmě Mline vázl, standardní metody nefungovaly… Museli jsme se tedy do věci ponořit my!
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Náš marketingový specialista si podrobně nastudoval veškeré dostupné informace a spojil se s majitelem panem Pavlem Žůrkem, kterého důkladně vyzpovídal. To je totiž vždy krok, bez kterého to nejde. Projekt, který neví naprosto přesně, komu prodává, je odsouzen k neúspěchu.
Pan Žůrek ale své klienty zná moc dobře. V průběhu hovoru si vzpomněl na příběh zákazníka, kterému velmi pomohl. Ukázalo se, že podobný problém řeší celá řada lidí. Šlo o respirační problémy, které dokážou způsobit některé látky, které se při výrobě nábytku používají. Ano, některé materiály skutečně mohou způsobit problémy s dýcháním. Právě proto jsem na toto téma začali stavět KONVERZKU, která vypadala takto:
Jednalo se o POPTÁVKOVÝ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ vytvořený v KONVERZKÁCH, který byl založený na skutečném příběhu o tom, že správný výběr skříně do domácnosti může ovlivnit lidské zdraví.
POPTÁVKOVÝ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ OBSAHOVAL:
- ÚDERNÝ NADPIS (nejdůležitější část stránky)
- SKUTEČNÝ PŘÍBĚH ZE ŽIVOTA (reálný příběh motivující k poptávce)
- UKÁZKY VÝROBKŮ, KTERÉ KLIENT VYROBIL PRO SVÉ ZÁKAZNÍKY (důkaz odbornosti)
- REFERENCE OD SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ (záruka důvěryhodnosti)
- SAMOTNÝ POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ
- A VÝZVA K AKCI
Zde jsou náhledy hned prvních reklam, které byly spuštěny na Facebooku zhruba týden po předání projektu. Všimněte si, že stačilo opravdu málo. Tohle rozhodně nejsou zdaleka nejlepší reklamy, které tvoříme, ale i tak fungovaly. Místo produktů totiž prodávají proklik. V reklamě totiž rozhodně není dost času na to, aby mohla prodávat produkt nebo službu. To neznamená, že by reklama neměla být dlouhá. Delší reklamy téměř vždy fungují o dost lépe než kratší. Ale i tak by měla reklama prodávat primárně proklik na dobrou stránku než produkt samotný.
A JAK TO TEDY DOPADLO?
Výsledek předčil očekávání. Tak, jak to máme rádi 🙂
Prakticky okamžitě začaly chodit poptávky:
Doslova během pár dní přišlo 9 POPTÁVEK, ze kterých se dle slov ZKUŠENÉHO OBCHODNÍKA pana Pavla Žůrka podařilo zrealizovat více než 50% a další jsou stále v jednání.
Přičemž minimální hodnota jedné objednávky byla podle tehdejších informací minimálně 20 tisíc korun.
Dnes již víme, že z nich šlo nakonec získat mnohem VÍCE. Ale o tom až jindy.
Krátce poté jsme vytvořili další POPTÁVKOVÝ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ a také mnoho dalších FACEBOOKOVÝCH reklam, které střídavě vedeme na obě KONVERZKY a sbírají poptávky DODNES.
Za 3 měsíce spolupráce již přišlo krásných 101 POPTÁVEK. Malé firmě, která se prala o každou jednu poptávku. A my rozhodně ještě NEKONČÍME!
CO BUDE DÁL?
Budeme pokračovat v nastolené cestě a co víc, spolupráci budeme ROZŠIŘOVAT.
Chtěli bychom poděkovat společnosti Mline a panu Pavlu Žůrkovi za spolupráci a vloženou důvěru.
Zároveň GRATULUJEME, že se podařilo s pomocí KONVERZNÍCH TRYCHTÝŘŮ dosáhnout tržby více než 1 MILION KORUN za méně než 3 měsíce spolupráce s INIZIO.
GRATULUJEME K DOSAŽENÍ MILIONOVÉ KONVERZKY
A co na spolupráci s INIZIO říká pan majitel společnosti Pavel Žůrek, pro kterého jsme za posledních 2,5 roku spravovali hned několik věcí?
Co říci závěrem?
Někteří majitelé firem říkají, že jejich zákazníci na Facebooku nejsou… ale to je velký omyl.
Jsou, ale musí se umět najít. Máme je najít i pro Vás?