🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

“Bez Konverzek můžeme zavřít”, říká majitelka zapadlého italského obchůdku

Paní Maruška se rozhodla pro odvážný krok. Otevřela si malý kousek italského ráje – obchůdek s kavárnou/vinárnou, nabízející vybrané pochoutky, na frekventované pražské ulici, kde denně prochází tisíce lidí. Byla to šance, jak přivítat zákazníky do svého podniku. Realita se ukázala být mnohem tvrdší.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

 

I přes ideální polohu se obchůdek potýkal s nízkou návštěvností. Lidé o něm takřka nevěděli, neboť město neumožnilo žádnou venkovní reklamu a každý pokus o její zavedení narazil na byrokratické překážky.

 

ZLOM nastal, až když paní Maruška objevila Konverzky. Zpočátku se pokoušela o zvýšení povědomí o svém obchodě sama, ale časová náročnost jí nedovolila plně se tomu věnovat. Proto oslovila nás, Inizio, aby nám svěřila svůj podnikatelský sen.

 

Cíl byl jasný: Přilákat nové zákazníky a docílit toho, aby se pravidelně vraceli. 

 

Volba správné strategie = cesta k úspěchu

 

Nabídka je klíčem

Museli jsme vytvořit neodolatelnou nabídku. A co přitahuje lidi lépe než slovo „ZDARMA“? Rozhodli jsme se nabídnout nejlepší italskou kávu zdarma při nákupu dezertu. A dále degustaci italských specialit zdarma při nákupu 2x 2dcl vína.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ale jak přilákat potenciální zákazníky, když nemůžeme využít tradiční venkovní reklamu? Řešením byly reklamy na sociálních sítích cílené na pražské obyvatele. Nechali jsme je si vyžádat poukazy zaslané na e-mail s možností využití naší nabídky zdarma, kterými se následně prokázali u obsluhy: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Důkaz místo slibů

Reference ostatních byly klíčovým faktorem. Pozitivní zpětná vazba a zkušenosti ostatních přesvědčí i ty nejváhavější.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výsledek? Konverzní poměr přes 32% s rozpočtem pouhých 100 Kč denně u každé nabídky!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A teď se ptám – jste připraveni na podobný úspěch?

Připojte se k nám a společně objevme, jak můžete zvýšit své obchodní výsledky pomocí Konverzek! 💪

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.