Cílem následující kuchařky je, abychom Vám poskytli jednoduchý návod, jak si připravit reklamní kampaně na Facebooku, které vám, jak doufáme, přinesou dlouhodobě mnohem vyšší zisk než budou jejich náklady.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
1) Vymyslete, jakou hodnotu zdarma vašim potenciálním zákazníkům nabídnete.
Pokud chcete, aby vaše kampaň měla nejlepší možnou návratnost, postupujte trochu proti intuici a nenabízejte sebe ani své služby.
Nabídněte něco, co bude mít pro vaše potenciální zákazníky skutečnou hodnotu a dejte jim to zdarma. Tedy ne úplně zdarma, budete za to na oplátku chtít jejich kontaktní údaj (e-mail).
Možné artefakty, které nabídnout:
a) e-book ke stažení
příklad zde: https://www.inizio.cz/blog/
b) video s případovou studií
c) webinář zdarma
ukázka zde: https://events.genndi.com/register/818182175026325932/f35b286731
2) Upravte přistávací stránku
Přistávací stránka – je stránka, na kterou následně povede vaše reklama tak, aby primárně nabízela tento artefakt a případný poptávkový formulář skryjte až na konec této stránky.
Přistávací stránka by měla mít strukturu UDIČKA-PŘÍBĚH-NABÍDKA, kde:
UDIČKA = claim nebo krátký nadpis, který zaujme návštěvníka, protože naráží na skutečný problém nebo touhu, kterou návštěvník má. Pozor, touha není “objednat si služby účetní firmy”. Skutečná touha je např. “ušetřit miliony na daních díky optimalizaci daní”.
PŘÍBĚH = pokud jste udičkou získali pozornost, nyní je třeba získat zájem krátkým (2-3 odstavce) příběhem, ve kterém je třeba prodat důvod, proč by vám uživatel měl dát svůj e-mail, aby se mohl zdarma podívat na váš artefakt.
NABÍDKA = nabídka by měla být stručná, akční a časově omezená. Například “Přihlaste se na webinář ZDARMA, poslední volná místa”
Formulář, přes který Vám uživatel poskytne e-mail ideálně ronvou napojte na váš e-mailingový nástroj (například Mailchimp), abyste mohli sbírat adresy.
3) Spusťte Facebook reklamu a zacilte ji na přistávací stránku
Podívejte se nejprve na následující 2 videa, ať se vyvarujete největších chyb.
Facebookové reklamy:
Nainstalujte si na přistávací stránku Facebook Pixel a nastavte si konverzní událost na získání leadu (registrace k webináří, stáhnutí e-booku, zobrazení případové studie)
Vytvořte přes Facebook Business Manager reklamní kampaň optimalizovanou na konverze
Udělejte reklamní sadu, kterou zacílíte na vaši cílovou skupinu – třeba “Podnikatelská činnost” (pro představu, jaké jsou možnosti cílení FB reklamy se podívejte na Facebook Audience Insights). Doporučujeme udělat minimálně 5 různých reklamních sad a každou cílit na jiné publikum.
Vytvořte textaci reklamy a opět zkuste dodržet strukturu UDIČKA – PŘÍBĚH – NABÍDKA
Nastavte denní rozpočet reklamní sady alespoň 200 Kč, pokud budete používat optimalizaci pro celou reklamní kampaň, pak vypočítejte 200 Kč x celkový počet reklamních sad uvnitř kampaně.
Zacilte reklamu pouze na Facebook kanál.
Připravte pro každou reklamní sadu alespoň 6 variací obrázků.
Spusťte kampaň a nechte alespoň 4 dny běžet. Následně vyhodnocujte výsledky. Úspěšné kampaně duplikujte a škálujte, neúspěšné vypínejte.
Přejeme, ať vám tato strategie přinese maximum leadů a B2B poptávek.
Pokud chcete i v budoucnu získávat další markektingové tipy, sledujte nás na
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCuLAzxsZnQOEpwOG-tjnmgQ
Instagramu: https://www.instagram.com/iniziocz/
nebo čtěte náš blog: https://www.inizio.cz/blog/
Vaše INIZIO, budějcká digitální agentura