Jak jsme krok za krokem, den za dnem pomohli vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň na jejímž konci bylo přes 12.000 konverzí za jediný měsíc?
Den 01:
Společnost TCM Institut (poskytuje vzdělání v oblasti tradiční čínské medicíny) má webové stránky (viz. níže) a používá PPC reklamu. Reklamní kampaně nefungují, mají konverzní poměr 0,2 % a cena za jednoho zákazníka převyšuje 5.200 Kč, takže jsou prodělečné.
Chceme použít Facebook reklamu, ale vést jakoukoliv novou návštěvnost na tyto stránky nám přijde ztráta času i peněz.
Web je trochu zastaralý a dobře neprodává. Udělat nový web je ale záležitost na čtvrt roku. My potřebujeme pracovat rychleji.
Den 02:
Naštěstí máme www.Konverzky.cz, s jejichž pomocí jsme schopni během pár hodin vytvořit nové přistávací stránky, které budou sloužit pro mnohem lepší sběr kontaktních údajů na zákazníky.
Zvolili jsme strategii tzv. e-mailového kurzu, kdy nabízíme návštěvníkům zdarma materiály výměnou za jejich kontaktní údaje.
Den 03:
Stránky jsou hotové a nyní je na řadě návštěvnost. Během zhruba 3 hodin jsme připravili první sady reklam pro Facebook, které jsme zacílili na publika se zájmem o studium čínské medicíny. Kampaně nám Facebook schválil na první pokus a rozjely se za zhruba dvě hodiny.
Den 06:
Sbíráme první výsledky, které jsou doslova bombastické. Cena za získání jednoho leadu (kontaktního údaje na zákazníka) je 1,72 Kč! Za první víkend kampaň sesbírala 1.280 konverzí a konverzní poměr přistávací stránky byl neskutečných 76 %!
Den 07:
Rozhodli jsme se kampaně takzvaně „vyškálovat“. Tedy chceme, aby jely rychleji, utrácely více a sbíraly více kontaktů na zákazníky. To většinou přináší i zhoršení akviziční ceny (kolik stojí jedna konverze), ale můžeme si to zde dovolit.
Návštěvnost webu raketově roste.
Den 30:
Vyhodnocení kampaně po měsíci. Nasbírali jsme 12.186 relevantních kontaktů na zákazníky při ceně 4,83 Kč za jeden lead. Celková útrata kampaní byla zhruba 59.000 Kč, zatímco hodnota konverzí je….mnohonásobně vyšší.
Kampaně jsme propojili s e-mailovou automatizovanou kampaní, která zákazníkům posílá pravidelné dávky informací a také obchodních nabídek. Z této kampaně bude TCM Institut sklízet obchody ještě následující roky, protože takovouto návštěvnost už Vám nikdo nevezme, protože ji vlastníte.
Kampaně mají velmi slušnou míru otevření, přes 39 % (jde o sekvenci 12 mailů) a za měsíc vygenerovaly 48.595 otevření e-mailů a následně dalších 3.385 prokliků na web. Prokliky vedou na prodejní přistávací stránky, tudíž je zde velká pravděpodobnost další konverze.
Vyjádření zákazníka: MUDr. Jozef Lucký
„Vody naši tradiční čínské medicíny pan Nedvěd a jeho INIZIO
řádně rozvířili. Po několika dnech „akce“ jsme museli posílit
pracovní kolektiv, abychom řádně zpracovali příliv nových
zájemců o naši výuku a služby. Věřím, že budou spokojeni –
víme, jak vyučovat a víme, jak léčit. A jsem vždy rád, když
najdu spolupracovníka, který také ví… ať je to pekař,
zahradník či marketingový pracovník.“
MUDr. Jozef Lucký
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Chcete pomoci s úspěšnými kampaněmi?