Na jaké novinky se můžou těšit majitelé aktualizovaného Adwords Editoru? Největší změny jsou dvě – nový material design a užitečná funkce Vlastních pravidel.
Nový design
Přehlednější a vzdušnější – takový je nový vzhled Editoru v „material“ stylu. 2 rychlé ochutnávky:
Vlastní pravidla
Zajímavější novinkou jsou však vlastní pravidla. Ta umožňují buď nastavit vlastní upozornění v Adwords Editoru, které za určitých podmínek zobrazí upozornění (klasický oranžový trojúhelník), nebo vlastní chyby, jejichž splnění zabrání odeslání změn v Editoru (typické červené kolečko).
Ve výchozím nastavení nabízí Adwords Editor 16 již přednastavených vlastních pravidel.
Na obrázku lze vidět, že v 8 případech toto pravidlo porušuju a nabízím manuální nabízení cen, což vyústí v několik upozornění. Příjemné je, že můžu dle pravidla i filtrovat, takže si můžu rovnou zobrazit konkrétní problematické oblasti, stačí kliknout pravým tlačítkem na konkrétní pravidlo a vybrat volbu Zobrazit porušení pravidel:
Pokud u některé kampaně uznám, že manuální nabízení cen chci, můžu toto upozornění ignorovat a skrýt.
Seznam vestavěných pravidel i s jejich vysvětlením naleznete v nápovědě Adwords Editoru. Největší smysl dává pochopitelně možnost tvorby vlastních pravidel. Pro inspiraci se můžete podívat na 3 tipy na vlastní pravidla, které již stihla sepsat Hana Kobzová na svém blogu.
Ostatní novinky a změny
Ve zkratce:
- Stahování účtů by mělo být rychlejší.
- Umožněno bidování na maximalizaci počtu konverzí.
- Do Universal App Campaigns lze nově nahrát až 20 obrázků a 20 videí.
- Responzivním reklamám přibyly nové možnosti (předpony ceny, propagační text, logo 4:1…).
Těšíme se na příští update 😉