INIZIO blog

Co je to konverzní trychtýř?

V oblasti marketingu se často vyskytuje pojem konverzní trychtýř. V následujícím videu si vysvětlíme, co to vlastně znamená.

Název konverzní trychtýř je přeložen z anglického názvu Funnel (Sales Funnel) a představujeme si pod ním web, který vypadá jako trychtýř, do kterého ze shora „lijeme“ návštěvnost a spodem nám „vypadne“ konverze. Nejprve si však řekneme, co není konverzní trychtýř.

Klasický web ve většině případů vypadá jako cedník, který má spousty děr, kterými unikají potenciální zákazníci. Tyto díry představují např. sekci „O nás“ nebo „Reference“, přičemž tyto sekce nevedou za požadovanou konverzí. Konverzní poměr takto vypadajícího webu může být např. 0,3%, a to je velmi málo.

Váš web však může vypadat i jinak, a to jako trychtýř. Návštěvnost „nalitá“ do trychtýře už neunikne žádnou dírou, jako v cedníku, ale vede přímo k dokončení konverze. Pokud máte správně nastavený trychtýř, konverzní poměr Vašeho webu může být třeba až 35%. Získaná návštěvnost je velmi často drahá, a proto je potřeba si dobře rozmyslet, kam budete návštěvníky zvát, zda do cedníku či do trychtýře.

Pokud chcete vědět, jak konverzní trychtýř vypadá, tak jsme pro Vás připravili novou službu Konverzky. Podívejte se na stránky www.konverzky.cz, kde je vysvětleno, jak takový konverzní trychtýř vypadá.

 

Chcete pomoci s online marketingem? Kontaktujte nás!