INIZIO blog

Jak jsme díky 2 minutám a 39 sekundám získali 4x lepší výsledky

Paní Lenka Eywa se věnuje potravinové soběstačnosti a učí Čechy, jak si na svých zahrádkách bez chemie vypěstovat spousty velmi zdravého a chutného jídla, a to nejen v sezóně, ale i po celý rok. 

Za naší agenturou přišla už s již funkčním konverzním trychtýřem, který vytvořila díky programu Inizio Mastermind.

Chtěla, abychom se jí starali o reklamu na YouTube a jejím cílem bylo získávání registrací na online webinář o potravinové soběstačnosti. Po velmi krátké době nám svěřila správu reklam i na Facebooku.

Optimalizací již spuštěných reklam a spuštěním nových reklam jsme byli hned v prvním měsíci schopni stáhnout průměrnou cenu za registraci z 34,30 Kč na 15,32 Kč, díky čemuž se návratnost z reklam prakticky zdvojnásobila.

Důležitost nových reklam a kreativ

Když člověk vytvoří skvělou reklamu, může fungovat klidně i půl roku a stále mít skvělé výsledky. Máme v rukávu i pár es, díky kterým umíme prodloužit životnost takové reklamy i na dalších 6 měsíců a více. Mezi ně patří například testování udiček.

Na reklamě je nejdůležitější její začátek, protože ten určí, čí pozornost reklama upoutá a jak se k reklamě daný člověk postaví. Proto jen změněním jednoho nebo dvou řádků v textové reklamě, či změnou prvních několika vteřin ve videoreklamě, dokážete drasticky zvýšit ziskovost reklamy a prodloužit tak její životnost.

I přesto se však každá reklama na Facebooku jednou vyčerpá a nejde ji už zachránit.

A přesně to se stalo i u tohoto projektu. Po několika měsících ziskového fungování a všemožného testování se vyšplhala průměrná cena za registraci na Facebooku na 18,89 Kč. Toto stále bylo mírně ziskové, ale zdaleka ne tolik jako v minulosti.

Co teď?

Spustili jsme úplně novou videoreklamu, která trvala přesně 2 minuty a 39 sekund. Těchto 156 sekund dokázalo srazit průměrnou cenu za registraci až na 4,95 Kč, což je téměř 4x levnější, než jaké byly výsledky před touto reklamou, a tedy i téměř 4x ziskovější.

Takže pokud máte konverzní trychtýř, který Vám už funguje, nikdy nepřestaňte vytvářet nové kreativy a nové reklamy, a zajistíte si tak, že bude fungovat i dál.

Pokud však takový konverzní trychtýř nemáte, a chtěli byste i vy mít systém, který vám bude předvídatelně generovat tržby, zisk a nové zákazníky, klikněte ZDE a vyplňte tento kvíz (30 – 60 sekund), a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.

Klientce jsme také pomáhali s marketingem pro speciální 5denní akce, kam se mohli lidé zdarma přihlásit, na jejímž konci prodávala klientka speciální kurz.

Výsledky jedné z těchto akcí byly téměř ohromující. Za 9 dnů se nám podařilo získat více než 12 800 registrací s průměrnou cenou za registraci 6,52 Kč s tím, že za další dny přišla ještě spousta dalších registrací.

Klientka nám o tom napsala toto:

Pokud se chcete podívat na klientky webinář o potravinové soběstačnosti, zde přikládáme odkaz: https://lenka-eywa.cz/webinar-potravinove-sobestacnejsi/

 

Pomůžeme i Vám?

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme pomoci i Vám.