INIZIO blog

E-maily, které živí moji firmu a mají hodnotu 4,7 milionu Kč

Víte, že e-mailový marketing je nejziskovější kanál pro většinu profesionálů v online byznysu? Možná ano, protože se to opakuje velmi často. Ale už Vám někdy někdo ukázal, jakou přesnou hodnotu má jeden e-mail? Nebo jakou hodnotu má celá sekvence e-mailů?

Kolik e-mailů musíte poslat, než vyděláte 5 milionů Kč?

Ode mě se dnes dozvíte:

Dále Vám vysvětlím, jak počítám hodnoty prokliků z e-mailů. Proč je počítám? Protože to je přece cílem e-mailového marketingu. Donutit potenciálního zákazníka, aby KLIKL! A pochopíte, co znamená tento graf:

A podíváme se také, jak může vypadat stránka, na které můžete získávat nové registrované k vašemu newsletteru 100x rychleji, než přes váš web.

To vše a ještě více je obsahem dnešního videa, které je součástí výcvikového tábora nástroje Konverzky.cz, ke kterému se v plném rozsahu můžete přihlásit zde.

A nebo… chcete, abych Vám se ziskovým e-mailingem a tvorbou stránek pomohl já s mými specialisty? Naše služba není pro každého, ale můžete zkusit vyplnit tento kvíz, na konci kterého uvidíte, zda by pro Vás dávalo některé řešení smysl.