Ve dnešním příspěvku si řekneme o tom, jaký může být rozdíl mezi marketingovým trychtýřem v síti Google a v síti Facebook.
A uvidíte sami, že dost zásadní. Reklamy na Facebooku mohou mít až 10x lepší návratnost, a to i přesto, že je cílíte na „studenou“ návštěvnost, zatímco reklamy ve vyhledávací síti Google cílíte na „teplou“ návštěvnost.
Co je to STUDENÁ a co TEPLÁ návštěvnost?
Studená návštěvnost = lidé, kteří neznají Vás a možná ani typ vaší služby/produktu. Taková je klasicky na Facebooku, protože cílíte dle zájmů (podnikatelé, zahrádkáři, kuchaři), a tedy nevíte, zda uživatel skutečně chce/hledá právě vaše řešení.
Teplá návštěvnost = lidé, kteří Vás znát nemusejí, ale znají typ služby/produktu, který dodáváte. Taková je Google návštěvnost, protože uživatelé hledají klíčové slovo spojené s tím, co děláte („kadeřnictví“,“stavební firma“, „realitní makléř“) a máte tedy téměř jistotu, že tito uživatelé hledají právě Vás nebo někoho, jako jste Vy.
Když se nad tím takto zamyslíte, řeknete si, že je mnohem lepší cílit na teplou návštěvnost. Ale to by nesměl fungovat trh. Ono si to totiž takto řekne tolik podnikatelů, že si navzájem v aukci zdraží cenu za proklik (přesně jako je tomu v Google reklamě).
Zatímco na studenou návštěvnost zatím není tak velká konkurence, protože udělat ziskovou reklamu, která cílí na „studenou“, chce fištrón.
Chcete-li si sami spočítat návratnost vašich kampaní, připravil jsem pro Vás sdílenou tabulku zde, která to za Vás vše spočítá.
Kde můžete Vy najít a koupit trochu „fištrónu“?
Zároveň bych Vás chtěl pozvat do Inizio Akademie, kde se marketingovým trychtýřům (což jsou oba dnešní příklady) věnujeme velmi podrobně a naučím Vás, jak je můžete využít i pro Váš superziskový marketing.
Odkaz na Akademii:
https://inizio-academy.teachable.com/p/zaklady-digitalniho-marketingu
Co v Akademii najdete?
- 40+ hodin výukových videí
- učíme se na skutečných projektech
- pustím Vás do našich „čísel“ a uvidíte desetimilionové reklamy
- krok-za-krokem praktické vysvětlení, jak si uděláte své ziskové reklamy
- přístup do exkluzivní Facebook skupiny
- pravidelné konzultace se mnou a specialisty z Inizia
- trochu mého „fištrónu“
Nebo se nechcete učit sami a raději si chcete najmout někoho, kdo se postará o Váš internetový marketing?