Existují 2 způsoby, jak „hacknout“ reklamy.
Jaké ty způsoby jsou?
1. Přes hacknutí systému
2. Přes hacknutí lidských mozků.
Zatímco způsoby typu jedna se neustále vyvíjí, způsoby typu dva jsou stejné již stovky let a budou ještě další stovky let. Jaké jsou? O tom ve dnešním videu.
Co (mimo jiné) rozebereme?
Jak se hackovaly reklama po roce 2000, když Google spustil své organické vyhledávání?
Jak se hackovaly reklamy, když byl Google AdWords ještě v plenkách?
Jak se hackovaly reklamy na Facebooku po roce 2014?
A hlavně, jak se z těchto „hacků“ můžeme poučit a najít v nich pravidla, která platí i dnes a budou jistě platiti i v budoucnosti.
Pokud se chcete naučit, jak hacknout i své vlastní reklamy, aby Vám přinášely nové zákazníky se skvělou návratností, je tu INIZIO Akademie – unikátní český on-line kurz, který Vás krok-za-krokem (spíše tedy kliknutí za kliknutím) naučí, jak z úplné nuly rozjet Váš internetový marketing, aniž jste hacker, marketingový specialista nebo ajťák.
P.S. INIZIO Akademie zaznamenala nový rekord. Tuto středu si ji koupilo celkem 27 studentů a dosáhla tak denní tržby téměř 130,000 Kč. Chtěl bych Všem studentům poděkovat za důvěru. A ty z Vás, kteří zatím stále váhají, vyzvat, aby jste váhat přestali. INIZIO Akademie má výsledky a hlavě, studenti INIZIO Akademie mají skvělé výsledky. Podívejte se sami, co o Akademii napsal v týdnu Milan:
Milane, díky. A díky i vám všem ostatním! Už je vás více než 1000.