“Co to je za žvást…”, si možná říkáte. Dnes bychom Vám chtěli ukázat, jak změna přístupu při psaní textu, dokáže udělat divy.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Drtivá většina firem chce budovat tzv. “BRAND”. A markeťáci to milují – nepřišla ani jedna poptávka? Nevadí! Budujeme brand! Za rok si na nás při výběru určitě někdo vzpomene… snad… možná.
Tak přesně tohle na INIZIu dělat nechceme. Chceme něco jiného – být každý měsíc lepší, než ten minulý. Prokazatelně. Doměřitelně. Černě na bílém.
A přesně to chce i náš zákazník Avistech, který prodává stroje pro obce, města, lesníky, arboristy nebo třeba stavaře či farmáře. Dost specifický segment, že?
Přesto se nám daří získávat poptávku na svahovou sekačku, která stojí stovky tisíc korun, za 95 Kč, ale nebylo tomu tak vždycky…
Jak jsme psali výše, podnikatelé chtějí často budovat brand a čím více “crazy” slovní obraty používáme, tím více se bojí, jestli jim to neuškodí. Realita? Vydělají na tom. Razantně.
Stejné to bylo i u našeho klienta Avistech. Vzhledem k tomu, že našim klientům vycházíme vstříc a nikdy se nebráníme dialogu, rozhodli jsme se vytvořit A/B test textací v reklamě. Jeden bude takový ten klasický, který potkáte v 97 % času, druhý uděláme více šíleně. Vypůjčíme si pár obratů od Horsta Fuchse a napíšeme to dlouze dle našich ověřených postupů.
Jak to dopadlo?
3x lepší výsledky.
Ta nejlepší reklama v celé sadě získávala poptávku dokonce za 52,31 Kč!
Průměr celé sady je 95,15 Kč.
Horší varianta, která se však více líbila klientovi, měla 3x horší výsledky.
Obrázky byly stejné.
Video bylo stejné.
Jediná změna byla v úhlu pohledu při psaní textu…
Celý test probíhal 9 dní a stál nás 3 405 Kč. Tvrdá data. Žádná omáčka.
A jak vítězná textace vypadala? Podívejte se níže!
Co nám na to klient řekl?
“Oproti předchozímu partnerovi jsme nákladově na cca 30-50 procentech nákladů… ale s tím rozdílem, že výsledky jsou výrazně zajímavější 😊”
Jinými slovy jsme jako agentura výhodnější a s penězi klienta pracujeme mnohem efektivněji.
A jak by se to líbilo Vám? Chcete být další firma, o které se bude psát?