autor: Stanislav Holý, specialista na prodejní trychtýře
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Chcete znásobit svůj denní počet objednávek 7x? A co 9x?
Pak Vás vyzývám. Okopírujte můj následující postup..
Ne. Já Vás nevyzývám.
Já Vás prosím – doslova škemrám..
Dobrá zpráva je, že abyste to zvládli, tak nepotřebujete speciální schopnost ve psaní textů. Nepotřebujete ani 10ti leté zkušenosti s marketingem.
Nemusíte umět programovat.
A nezáleží ani na tom, co za produkt nebo službu máte a jakou na tom máte marži.
Skutečně, pokud to mám říct upřímně. Nemusíte umět vůbec nic..
..stejně jako já.
Stačí mít produkt.
A i přesto zvládnete vytvořit pomyslný magnet na zákazníky.
Relativně špatná zpráva je, že musíte být důslednější než jsem byl já..
…dokážete to?
Protože to jediné stačí aby Vás potkalo toto:
TAJEMSTVÍ #1: Jedna stránka je více než celý web
První tajemství hyper-úspěšné stránky není nástroj. Paradoxně Vám neporadím, co máte používat.
Prozradím Vám, co používat nemáte a přesto to – stejně jako 99 % ostatních podnikatelů – používáte dlouhá léta.
Nevoďte draze “nakoupené” uživatele na web. Veďte je na konverzní stránku – Konverzku.
Takto vypadala ta má.
Že máte hezčí web? O tom bych se nepřel..
Vytvoří ale Váš web z každého 10. návštěvníka platícího zákazníka?
Má stránka ano a tady je důkaz.
První neúspěšné stránky (ty samozřejmě patří ke každému úspěšnému pokusu 🙂 ) Vám dávám k nahlédnutí níže.
TAJEMSTVÍ #2: Více peněz bez investované koruny navíc
Druhým tajemstvím je tajný způsob, jak neutrácet více za reklamu. Protože pokud chci vydělávat, tak nesmím extrémně utrácet – souhlasíte se mnou?
Trik, který jsem k tomu použil já je sekvenční e-mailing… hned vysvětlím.
Víte, jak jsem Vám výše říkal, že má stránka rozplatí každého 10. návštěvníka?
To nebyla celá pravda. Ve skutečnosti totiž rozplatí cca 15 % díky autonomnímu posílání e-mailů.
Takto vypadal můj autonomní mailing.
Takto vypadal ten nejlepší mail, který jsem posílal. Jak vidíte.. žádné designové serepetičky.
A proto to funguje. Poslal Vám snad někdo ze známých banner? Nadesignovaný e-mail?
Jasně že ne.. tak přece vypadají reklamní rozesílky.
Téhle strategii autonomních e-mailů (taková Tesla mezi e-mailovými strategiemi) můžete říkat ještě jinak..
“Péče o zákazníky”… ano. Učili nás to na střední, na vejšce.. Jsou toho plné magazíny o marketingu.
Ale nikdo to skutečně nedělá – skutečná péče o zákazníky (nebo budování vztahu se zákazníky) probíhá maily. Přesně takovými, jako jsou výše.
TAJEMSTVÍ #3: Občas stačí nabídnout víc.
A třetím tajemstvím je něco neuvěřitelného.
Pokud jste byli pozorní, všimli jste si, že hodnota objednávky nesedí s počtem prodejů a cenou produktu.
To je v pořádku.
Kromě toho, že jsem touhle stránku přiměl nakoupit každého desátého-zbloudilého-cizince, já jsem ho přinutil nakoupit ještě další věci, které původně nehledal.
A udělal jsem to pomocí upsell-bumpů.
Nyní pryč s tou “markeťáckou” pseudo-hantýrkou.
Upsell-bump znamená, že dáte zákazníkovi příležitost přihodit si ještě něco k objednávce při placení.
Ideálně na jedno kliknutí a ideálně by to mělo mít souvislost s tím co prodáváte jako primární produkt.
To znamená přesně opačně, než jsem to udělal já.
A zde se dostáváme k té mé důslednosti.
Zisková stránka navzdory 6 kritickým chybám
Pokud půjdete přesně po těchto krocích a uděláte to stejně ne-příliš-dobře jako já, pro svůj projekt.
Dokonce i pokud uděláte ještě nějaké další chyby.
Budete při nejhorším na nule – ovšem s kapsou plnící se věrnými zákazníky.
Skutečně.. Já byl v zisku i přesto, že:
- Neměl jsem nastavený Facebookový pixel – Facebook tedy vůbec netušil, jestli ukazuje reklamu dobrým nebo špatným lidem. Tutlal jsem před ním úspěšné konverze.
- Neměl jsem ověřenou doménu. Měl jsem vygenerovanou URL, která vypadala podvodně.
- Neměl jsem ověřenou e-mailovou adresu, přesto mé maily lidem chodily a oni z nich nakupovali.
- Upsell-BOMBU 🙂 jsem zvolil naprosto nesouvisející s produktem. Prodával jsem hračky, nabízel žrádlo.
- Úvodní obrázek naprosto nevyvolává žádné emoce. Pokud bych vyfotil sebehorší fotku na mobil, bylo by to lepší.
- Zapomněl jsem na stránku přidat 100% garanci vrácení peněz.
Proč to tedy bylo úspěšné?
Protože jsem lidi vedl a říkal jim díky této stránce co, kdy a kde mají dělat.
Přečtěte si níže, jak se stránka vyvíjela dál. Neuvěříte tomu.
P.S.: Pokud chcete takovou stránku vytvořit, mám na to skvělé kolegy. Stačí kliknout *zde a chtít stránku, která násobí objednávky*.
P.P.S: Nebo klikněte a vytvořte si svou první hyper-ziskovou stránku sami.
Update příspěvku:
Kvůli přechodu na DPH jsem musel na chvíli vypnout reklamy. Bohužel jsem zapomněl na můj skutečně-autonomní-mailing, který mezi tím pracoval za mě.
Ačkoli tedy nebyly spuštěné žádné reklamy, zákazníci ode mě dostávali i nadále připravené maily.
A tak mi e-mailing vygeneroval další objednávky.
Tato strategie konverzních trychtýřů má hybnost a jen tak se nezastaví.
Pokud vážně nebudete chtít.
Update příspěvku 2:
Dnes za mnou kolegyně přišla, že si od nás objednávají lidé z nějakého “Hryzouna”. Milé překvapení – dalších 1500 Kč dík zatoulaném odkazu.
Zapomněl jsem, že zákazníky v jednom mailu vedu na svůj E-shop.