INIZIO blog

Jak jsme našli spolupracovníky pro MLM, kteří nechtějí být jako křečci v kolečku!

Představte si svůj život jako šílenou jízdu na horské dráze. Každé ráno se probudíte, a jako křeček ve svém kolečku běžíte kolem svých povinností, snažíte se udržet krok, ale nikam se nehnete – takhle se spousta lidí cítí, i když to málo kdo přizná…. Jako bychom fungovali na setrvačník a nemohli říct “STOP”, ačkoliv cítíme obrovský stres a zoufalství! 

Ale, přestaňte! Nemusí to takhle pokračovat!

Se síťovým marketingem vám můžeme ukázat cestu ven z tohoto kolotoče, kde se cítíte jako ztracený křeček, a společně to můžeme ukázat i ostatním, kteří mají z práce v MLM obavy.

 Pan Josef podniká v MLM už několik let a hledal nové spolupracovníky. Ale jak najít ty odhodlané a motivované lidi, kteří s vámi sdílejí váš sen, když nevíte, kde hledat? To byl úkol přesně pro nás! Pro INIZIO!

Není to snadné, zvláště když Facebook neumožňuje cílení podle věku nebo pohlaví. Ale víte co? Máme na to řešení!

Prvním krokem je definovat, jaké vlastnosti a schopnosti hledáte u svých parťáků. Chcete lidi s odhodláním a touhou změnit svůj život. 

Následně jsme vytvořili úžasnou přistávací stránku, která zaujme a přiláká potenciální zájemce. 

Jakmile již nějaké kontakty jsou, je důležité se flexibilně přizpůsobit situaci. Pokud zjistíte, že vaše původní strategie nevede k očekávaným výsledkům, nebojte se provést změny. V našem případě jsme se rozhodli upravit strategii reklamních textů, abychom lépe oslovili naše cílové publikum (věkově mladší než cca 45 let).

Ve světě síťového marketingu je důležité být kreativní a neustále hledat nové způsoby, jak oslovit a zaujmout potenciální spolupracovníky. I přes omezení na sociálních sítích jako Facebook se dá dosáhnout úspěchu, pokud máte správný přístup a strategii! V tomto případě jsme museli pracovat na vhodné textaci:

Revolučním prvkem u MLM projektů je úvodní, představovací video na přistávací stránce, na kterém mají zájemci možnost vidět, s kým by případně spolupracovali, což může vzbudit větší ochotu a zájem kontakt zanechat. Tohle je naše tajná zbraň!

A výsledek? Po prvním měsíci od spuštění se stále pohybujeme nad 16% s konverzním poměrem! A to není vše, díky fungujícímu dotazníku se daří nalézat motivovanější a zajímavější zájemce pro spolupráci. Tohle je ta změna, kterou jsme hledali!



Co na spolupráci řekl pan Josef?