Aby markeťák neskončil jako dinosaurus mezi savci, musí se stále zlepšovat a vzdělávat. Tohoto pravidla se v Iniziu držíme a proto jsme v úterý 13. listopadu nasedli do auta a odjeli do dalekého Brna na školení se systémem Mergado.
Toto konkrétní školení bylo pro absolutní nováčky a nebo pro ty, kteří s Mergadem teprve začínají. Sice je Inizio Certifikovaným partnerem, ale ne všichni markeťáci nástroj používají. A je jedno, zda doposud dělali jen PPC nebo organic. Jestli jste v novinách nedávno zaznamenali, že je Česko e-shopovou velmocí, můžeme tento vzrůstající trend jen potvrdit.
Školení se zhostil Luděk Volejník, který by svým zápalem pro feedy zapálil Moranu. Kromě obecného výkladu o struktuře Mergada, a možností jeho rozšíření o aplikace z Mergado Store, vzniklo několik nových účtů a pár testovacích e-shopů. Ve většině případů však všichni účastníci bedlivě sledovali obrazovku, sledovali ukázkové příklady filtrování a využívání regulárních výrazů, a případně se doptávali na konkrétní příklady.
Dozvěděli jsme se například, že je Mergado něco jako Microsoft Excel. Pokud se totiž v Mergadu s něčím vyloženě patláte hodiny, vsaďím se s vámi, že existuje funkce, kterou zvládnete vše, co potřebujete, za pár minut. Užitečnou funkcí je bezesporu audit, díky kterému si můžete při pravidelném spouštění zachránit všechny objednávky.
Všechno je o praxi a proto jsem osobně ráda, že už jsme Certifikovanou agenturou, máme kolegy co s programem dělají denně, a že i na podpoře Mergada se najdou lidé zapálení pro věc.