I takový skvělý nástroj jako je SEO má své nevýhody.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Dnes si představíme čtyři nevýhody SEO, nebo-li optimalizace pro vyhledávače.
SEO je skvělý nástroj, který má super návratnost. To vše pouze za předpokladu, že ho budete dělat správně. Je spousty webů a e-shopů, které SEO živí, ale má i nějaké nevýhody.
První nevýhoda je, že SEO je běh na velmi dlouhou trať. Správně udělané SEO může trvat i několik let usilovné práce, než se začnou dostavovat velmi dobré výsledky. Velká ziskovost a velká návratnost. SEO slouží jako takový „setrvačník“. Je velmi náročné ho zrychlit, ale při dobře odvedené práci, při zacílení na správná klíčová slova, Vás výsledek bude doprovázet dlouhou dobu a dokážete utéct konkurenci.
Druhá nevýhoda je, že SEO si musíte zasloužit a také odpracovat. Dříve Vám mohlo stačit, když jste vložili pár klíčových slov do patičky Vaší webové stránky bílým textem na bílé pozadí. Někteří si nakoupili tisíc zpětných odkazů a díky tomu byla Vaše stránka ve vyhledávání vysoce umístěná. Další možnost byla, že jste udělali na webu technickou úpravu a SEO začalo „fungovat“. Tato doba je nyní už dávno pryč. Algoritmy vyhledávačů jsou velmi chytří a přesvědčit je, aby Vaší stránku zobrazily vysoko ve vyhledávači při hledání klíčového slova. Musíte si to opravdu zasloužit. Musíte mít autoritativní doménu, dobrý web, dobrý obsah a musíte mít dobré a přirozeně získané zpětné odkazy. To bohužel stojí mnoho práce, času a peněz. Pokud tedy hledáte rychlou cestu, jak vydělat peníze na Vašem webu, tak SEO asi nebude ten ideální nástroj.
Třetí nevýhoda SEO je, že má často nižší konverzní poměr, než PPC reklamy. Čím to je? Většina návštěvníků ze SEO nebude chodit na Vaši přistávací stránku. Kdežto u PPC reklamy si můžete určit na jakou stránku se má uživatel prokliknout, protože si to platíte. U SEO budete mít rovnoměrně rozprostřenou návštěvnost skrze Váš web, podle toho na jaké stránce se nachází hodnotný odkaz pro uživatele. SEO je schopné Vám zajistit velkou návštěvnost, je dobré na „ohřívání“ návštěvníků, nebo-li dostání se do podvědomí uživatelům, kteří Vás ještě tolik neznají. SEO ale není dobrý jako akviziční kanál. Tím chápejme, že z dobré pozice pro vyhledávání u Vás s největší pravděpodobností nenakoupí uživatel, který Vás ještě nezná.
Poslední nevýhoda o které si dnes řekneme, je že si nemůžete tolik hrát s přistávací stránkou. Pokud máte klíčové slovo, které vám na webové stránky vede velkou návštěvnost, tak Vy by jste mohli chtít si danou přistávací stránku pozměnit, aby generovala větší množství konverzí. Více by jste tlačili na danou obchodní činnost na vašem webu. Při takovéto změně by se s největší pravděpodobností stalo, že by Vaše stránka přestala generovat takovou návštěvnost jako doposud. Google by takovouto změnu poznal, zjistil by, že jste stránku předělali, a že možná poskytuje menší informační hodnotu uživateli což Google nemá rád. Na základě tohoto zjištění by Vám Google přestal zvát na stránku takové množství návštěvníků jako v minulosti.
Pokud Vás zaujaly marketingová videa a tipy, které poskytujeme máme pro Vás něco, kde toho naleznete mnohem víc. To něco se jmenuje INIZIO akademie. Inizio akademie je ucelený výukový online kurz, který obsahuje více jak 15 hodin videí na téma digitálního marketingu, PPC reklam, SEO, Facebook reklam, Google reklam a spoustu dalších informací, které nikde jinde nenajdete. Po shlédnutí všech výukových materiálů budete dál než Vaše konkurence.
Navštivte INIZIO akademii ještě dnes.