INIZIO blog

Konverzní poměr na poptávce přes 20 % a milionové zisky? NE, to není sci-fi!

Případová studie o společnosti v2elektro s.r.o. boří mýty o tom, jak vysoké procento lidí může poptat neznámou firmu ohledem statisícových zakázek. Firma Václavy Svobody z Pištína u Českých Budějovic je typickým příkladem postupného ohřívání ze stavu -návštěvník- do stavu -platící zákazník-.

Pan Svoboda založil v2elektro s.r.o. v roce 2015 a hlavním působením firmy jsou elektromontáže a montáže technologií. Později pan Svoboda jako desítky jiných podnikatelů využil aktuálního průlomu v oblasti fotovoltaických elektráren a začal v tomto segmentu podnikat.

„Svůj byznys soustřeďujeme zejména v jihočeském kraji. Na konci konverzního trychtýře je úspěšná montáž fotovoltaické elektrárny zpravidla na rodinné domky.“ Na svůj projekt si pan Svoboda nemohl najmout lepší firmu než právě Inizio a službu Konverzky, která je bezkonkurenčně nejlepším nástrojem pro malé a střední podniky, které na trhu ještě nejsou příliš známé. „Díky Iniziu mám trvalý přísun poptávek, které se mi daří postupně zobchodovat díky postupnému ohřívání zákazníka do provozní teploty,“ tvrdí Svoboda.

Vzhledem k tomu, že pan Svoboda má produkt, který řádově stojí statisíce Kč, bylo nutné stanovit dlouhodobou strategii ohřívání zákazníka. „S firmou Inizio jsem navázal spolupráci v březnu roku 2022. Během necelých dvou týdnů mi projektový manažer vytvořil konverzní trychtýř, který během několika týdnů začal nést ovoce,“ okomentoval začátky spolupráce Václav Svoboda.

1. část e-mailového magnetu, kde sbíráme kontakty na zákazníky (dosahuje mírně přes 30 % konverzního poměru)

2. část e-mailového magnetu

Následně se zákazník dostává na poptávkovou stránku skrze připravenou a vyladěnou e-mailovou sekvenci, která už nám v rozmezí 2 měsíců přinesla 19 konkrétních poptávek a fantastický konverzní poměr přes 20 %. Každý pátý návštěvník poptávkové stránky se mění v poptávajícího zákazníka.

A co si o tom myslí pan Svoboda, který se stal dalším z milionářů nejen díky své odbornosti a píli, ale také díky službám Inizia. „V současné době máme úspěšně zobchodované dvě poptávky, které budeme realizovat a na dalších pracujeme. Tyto dva projekty jsou v objemu 1.200.000,- Poptávky přes konverzky chodí rámcově 3-4 ks týdně.“

Jak vypadá poptávková stránka?

„Se spoluprací jsem maximálně spokojen. Jako následný krok bych chtěl se společností Inizio řešit ještě vzhled webové stránky a její celkovou úpravu s napojením na problematiku fotovoltaiky,“ zakončil společný rozhovor majitel a jednatel firmy v2elektro s.r.o.
Máte byznys, který potřebuje nakopnout? Následujte příklad Václava Svobody a jeho firmy z Pištína u Českých Budějovic. Klikněte zde a raději si pospěšte, protože vytrénovat specialistu konverzek trvá několik dlouhých měsíců a v současné době je jich omezený počet na vysoké stovky projektů.