Facebook přinesl několik novinek nebo alespoň oficiálně sepsal podmínky, které již dříve jeho algoritmus stejně hlídal. Vychází z toho nyní několik nařízení, co nesmíte dělat. Jedná se například o následující:
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
1.Diskriminovat na základě PSČ
Pokud budete cílit reklamu na pronájmy bytů (zajímavé pro realitní makléře), nesmíte z reklamy vylučovat sociálně vyloučené oblasti na základě předsudků, že v dané oblasti žijí třeba neplatiči.
2.Diskriminace na pracovní nabídky dle pohlaví
Pokud například hledáte programátora, zdravotní sestru nebo obráběče, možná máte empiricky zjištěno, že pravděpodobnost nalezení příštího uchazeče u daného pohlaví je 90-95 %. Nicméně na Facebooku tento selský rozum používat nesmíte. Bude třeba podobné pracovní inzeráty cílit bez rozlišení na pohlaví. Toto se nám konkrétně stalo u již zmíněné programátorské pozice, kde jsme jednu reklamu cílili výlučně na muže, načež nám ji Facebook následně zablokoval.
3.Diskriminace spojená s úvěry
Od nynějška je oficiálně zakázané cílit reklamy na úvěry a kreditní finanční služby za použití rozlišení národnosti cílového publika. Banky a úvěrové společnosti zjistili, že existuje velice silná korelace mezi etnicitou a rizikovostí úvěrů. Nicméně Facebook tyto korelace nyní nemá rád a trh musí jít v zájmu pokroku stranou.
Chcete pomoci s tvorbou reklamy, která bude odpovídat požadavkům Facebooku?