Multilevel prodejci se placené internetové reklamy bojí. Proto radši získávají nové parťáky do sítě a zákazníky pomocí organických metod, které nestojí peníze, ale obří úsilí a hromadu času. Často je tedy uvidíte, jak dávají příspěvky do všech možných facebookových skupin, tlačí hromadu nového obsahu v Instagram Reels a ti nejprogresivnější dokonce začali točit Tik Toky!
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Jenže je skutečně nutné dělat tohle vše? Nebylo by lepší vytvořit si doslova mašinu na zákazníky, která bude tiše šlapat 24/7 a na pozadí Vám přinášet nové zákazníky? NE, NEBYLO!
Alespoň to si většina MLM marketérů myslí. Mají obavy, že nevytvoří dostatečné zisky na to, aby pokryli náklady na reklamu a ještě jim něco zbylo. Ano reklama je každoročně dražší a dražší. Obava je to validní. Ovšem skutečně nelze v MLM na internetové reklamě vydělat?
V květnu se na nás obrátila paní Hrstková. Energická paní, která našla vášeň a poslání v jedné síti. Tato síť zprostředkovává investici do stromových farem v Jižní Americe. Díky těmto farmám není nutné tolik kácet deštné pralesy, produkce dřeva z farem putuje na trh a investoři dostanou své peníze a výnos zpět.
Tato nabídka je zajímavá, oslovit lze jaki drobné investory, kteří si koupí stromek, nebo dva, tak i obří investory, kteří kupují celé pozemky. Díky tomu lze nalákat do sítě skutečně A++ investory, kteří se postarají o to, aby se internetová reklama vyplatila i s krásným ziskem.
A přesně to jsme udělali
Pro paní Hrstkovou jsme vytvořili přistávací stránku v systému konverzky, ve které vyzýváme potenciální zájemce o práci v MLM sektoru. Konverzka je velmi jednoduchá a nejdůležitější součástí je video, ve kterém paní nastiňuje své osobní motivace, proč ONA s prací pro tuto síť začala.
Zájemci následně paní pošlou své jméno, e-mail a telefon.
Telefon je velmi podstatný! Díky němu paní Hrstková může obvolat své leady a vysvětlit do detailu fungování MLM programu své sítě. Češi bývají obvykle u MLM programů dost obezřetní a dávají si velký pozor, komu na spolupráci kývnou.
E-mail je rovněž velmi důležitý. V systému konverzky jsme vytvořili solidní 30-denní sekvenci, ve které ukazujeme veškeré aspekty práce pro síť, fotky, videa, webináře atd. Sekvence má zmírnit pochyby o legitimitě této sítě a vzbudit zájem o práci v ní.
Facebook reklama, kterou lidé milují na první dobrou
Obvykle při spuštění reklam pro zákazníka Inizia postupujeme tak, že vytvoříme X variant jednoho jasného sdělení. Následně vyhodnocujeme, jaká forma sdělení byla nejlepší a přivedla objednávky nejlevněji. V tomto případě jsme nemohli měřit objednávky, ale leady (lidé, kteří poskytli mail, telefon a jméno). Vyzkoušeli jsme 5 variant – 4 obrázky a 1 video. Hned ten den jsme ovšem obrázky vypínali, protože video zvítězilo na plné čáře.
Nejenže přivádělo absurdně levné leady, ale rovněž vyvolávalo zpětnou vazbu v komentářích (což reklamu zlevňuje a facebook rychleji sbírá data o ideální cílové skupině, které má reklamu ukázat).
Za celý měsíc jsme pro paní sesbírali 208 leadů, za cenu 7 142 Kč, při ceně 34 Kč za lead. Každý lead má potenciál pro paní začít pracovat, investovat do výsadby stromů a získávat další potenciální zájemce. Z 208 leadů získala paní 5 pracovníků do své sítě a 2 investory. Ne však ledasjaké.
20% konverzní poměr na poměrně složitém formuláři, kde člověk musí vložit i to nejcitlivější – telefonní číslo, je nadprůměrný výsledek
Když natrefíš na velrybu, tak je hej
Jedním z investorů, kteří vložili důvěru do projektu, je pán, který po pár dnech telefonování s naší klientkou vložil do projektu úctyhodných 15 000 USD. Ano, nespletli jsme se s nulami. Pán si nakoupil pozemky s vlastní stromovou farmou v Jižní Americe v celkové hodnotě 352 245 Kč. Z této investice získala naše klientka krásnou provizi 1870 USD (43 913 Kč).
To je na multilevel nabídku s placenou reklamou na facebooku super(rychlá) návratnost investice! A to ani nemluvíme o tom, že řada leadů stále dostává automatickou 30ti denní sekvenci mailů, ve kterých je přesvědčujeme k investici. Spoustu lidí tedy teprve může přijít a zisky mohou ještě vyrůst.
Paní Hrstková shrnula v kostce spolupráci s Iniziem
Co dál? Aneb, přehodnocujeme strategii
Po měsíci spolupráce jsme zjistili, že pro naše potřeby bude mnohem zajímavější oslovovat větší investory, než drobné lidi s nabídkou spolupráce. Stačí sehnat jednu “velrybu” měsíčně, která zaplatí náklady na reklamu a paní vydělá. A v podstatě s tím bude mít naše klientka i mnohem méně práce.
Proto přepíšeme konverzku, která v tuto chvíli láká uživatele na nabídku práce. Vytvoříme podobnou konverzku ovšem na míru psanou investorům. Paní natočí video čistě pro investory a přizpůsobíme tomu rovněž textaci reklamy a cílení.
Očekáváme, že díky tomu oslovíme větší množství investorů a vytvoříme z facebooku kvalitní a stabilní zdroj bonitních leadů, díky kterým paní získá důležitý zdroj příjmů.
A co vy? Kroužíte na našem blogu a čtete články. Možná si ještě nejste jisti, jestli je Inizio skutečně tou firmou, která Vám vydělá peníze pomocí ŠPIČKOVÉ online reklamy. Pojďte to zkusit. Klikněte a nakopněte svou online reklamu a získejte pro vaší firmu ostřílené specialisty na reklamu, kteří udělají vše pro váš zisk.
P.S.: Těsně před vydáním tohoto článku mi paní Hrstková s nadšením volala, že zájem o investici má další člověk, který investuje do kryptoměn a akcií. Jelikož kryptoměny a akcie letos silně klesají, pán zjišťuje, kam vložit své zisky. Ve hře je tedy dalších 18 000 USD ve prospěch naší klientky.