INIZIO blog

Jak MLM prodejce může získat do sítě 15 000 USD s pomocí 1 primitivní reklamy?

Multilevel prodejci se placené internetové reklamy bojí. Proto radši získávají nové parťáky do sítě a zákazníky pomocí organických metod, které nestojí peníze, ale obří úsilí a hromadu času. Často je tedy uvidíte, jak dávají příspěvky do všech možných facebookových skupin, tlačí hromadu nového obsahu v Instagram Reels a ti nejprogresivnější dokonce začali točit Tik Toky!

Jenže je skutečně nutné dělat tohle vše? Nebylo by lepší vytvořit si doslova mašinu na zákazníky, která bude tiše šlapat 24/7 a na pozadí Vám přinášet nové zákazníky? NE, NEBYLO!

Alespoň to si většina MLM marketérů myslí. Mají obavy, že nevytvoří dostatečné zisky na to, aby pokryli náklady na reklamu a ještě jim něco zbylo. Ano reklama je každoročně dražší a dražší. Obava je to validní. Ovšem skutečně nelze v MLM na internetové reklamě vydělat?

V květnu se na nás obrátila paní Hrstková. Energická paní, která našla vášeň a poslání v jedné síti. Tato síť zprostředkovává investici do stromových farem v Jižní Americe. Díky těmto farmám není nutné tolik kácet deštné pralesy, produkce dřeva z farem putuje na trh a investoři dostanou své peníze a výnos zpět.

Tato nabídka je zajímavá, oslovit lze jaki drobné investory, kteří si koupí stromek, nebo dva, tak i obří investory, kteří kupují celé pozemky. Díky tomu lze nalákat do sítě skutečně A++ investory, kteří se postarají o to, aby se internetová reklama vyplatila i s krásným ziskem.

A přesně to jsme udělali

Pro paní Hrstkovou jsme vytvořili přistávací stránku v systému konverzky, ve které vyzýváme potenciální zájemce o práci v MLM sektoru. Konverzka je velmi jednoduchá a nejdůležitější součástí je video, ve kterém paní nastiňuje své osobní motivace, proč ONA s prací pro tuto síť začala.

Zájemci následně paní pošlou své jméno, e-mail a telefon.

Telefon je velmi podstatný! Díky němu paní Hrstková může obvolat své leady a vysvětlit do detailu fungování MLM programu své sítě. Češi bývají obvykle u MLM programů dost obezřetní a dávají si velký pozor, komu na spolupráci kývnou.

E-mail je rovněž velmi důležitý. V systému konverzky jsme vytvořili solidní 30-denní sekvenci, ve které ukazujeme veškeré aspekty práce pro síť, fotky, videa, webináře atd. Sekvence má zmírnit pochyby o legitimitě této sítě a vzbudit zájem o práci v ní.

Facebook reklama, kterou lidé milují na první dobrou

Obvykle při spuštění reklam pro zákazníka Inizia postupujeme tak, že vytvoříme X variant jednoho jasného sdělení. Následně vyhodnocujeme, jaká forma sdělení byla nejlepší a přivedla objednávky nejlevněji. V tomto případě jsme nemohli měřit objednávky, ale leady (lidé, kteří poskytli mail, telefon a jméno). Vyzkoušeli jsme 5 variant – 4 obrázky a 1 video. Hned ten den jsme ovšem obrázky vypínali, protože video zvítězilo na plné čáře.

Nejenže přivádělo absurdně levné leady, ale rovněž vyvolávalo zpětnou vazbu v komentářích (což reklamu zlevňuje a facebook rychleji sbírá data o ideální cílové skupině, které má reklamu ukázat).

Za celý měsíc jsme pro paní sesbírali 208 leadů, za cenu 7 142 Kč, při ceně 34 Kč za lead. Každý lead má potenciál pro paní začít pracovat, investovat do výsadby stromů a získávat další potenciální zájemce. Z 208 leadů získala paní 5 pracovníků do své sítě a 2 investory. Ne však ledasjaké.

20% konverzní poměr na poměrně složitém formuláři, kde člověk musí vložit i to nejcitlivější – telefonní číslo, je nadprůměrný výsledek

Když natrefíš na velrybu, tak je hej

Jedním z investorů, kteří vložili důvěru do projektu, je pán, který po pár dnech telefonování s naší klientkou vložil do projektu úctyhodných 15 000 USD. Ano, nespletli jsme se s nulami. Pán si nakoupil pozemky s vlastní stromovou farmou v Jižní Americe v celkové hodnotě 352 245 Kč. Z této investice získala naše klientka krásnou provizi 1870 USD (43 913 Kč).

To je na multilevel nabídku s placenou reklamou na facebooku super(rychlá) návratnost investice! A to ani nemluvíme o tom, že řada leadů stále dostává automatickou 30ti denní sekvenci mailů, ve kterých je přesvědčujeme k investici. Spoustu lidí tedy teprve může přijít a zisky mohou ještě vyrůst.

 

Paní Hrstková shrnula v kostce spolupráci s Iniziem

Co dál? Aneb, přehodnocujeme strategii


Po měsíci spolupráce jsme zjistili, že pro naše potřeby bude mnohem zajímavější oslovovat větší investory, než drobné lidi s nabídkou spolupráce. Stačí sehnat jednu “velrybu” měsíčně, která zaplatí náklady na reklamu a paní vydělá. A v podstatě s tím bude mít naše klientka i mnohem méně práce.

Proto přepíšeme konverzku, která v tuto chvíli láká uživatele na nabídku práce. Vytvoříme podobnou konverzku ovšem na míru psanou investorům. Paní natočí video čistě pro investory a přizpůsobíme tomu rovněž textaci reklamy a cílení. 

Očekáváme, že díky tomu oslovíme větší množství investorů a vytvoříme z facebooku kvalitní a stabilní zdroj bonitních leadů, díky kterým paní získá důležitý zdroj příjmů.

A co vy? Kroužíte na našem blogu a čtete články. Možná si ještě nejste jisti, jestli je Inizio skutečně tou firmou, která Vám vydělá peníze pomocí ŠPIČKOVÉ online reklamy. Pojďte to zkusit. Klikněte a nakopněte svou online reklamu a získejte pro vaší firmu ostřílené specialisty na reklamu, kteří udělají vše pro váš zisk.

P.S.: Těsně před vydáním tohoto článku mi paní Hrstková s nadšením volala, že zájem o investici má další člověk, který investuje do kryptoměn a akcií. Jelikož kryptoměny a akcie letos silně klesají, pán zjišťuje, kam vložit své zisky. Ve hře je tedy dalších 18 000 USD ve prospěch naší klientky.