INIZIO blog

Nahota? ZAMÍTNUTO! aneb, jak se vyhnout, aby Vám Facebook zamítl reklamy na citlivé téma.

Pokud se pohybujete v marketingovém prostředí Facebook reklam, tak moc dobře víte, že Facebook některá témata rád má a některé naopak ne. Můžete propagovat mnoho věcí, ale i Facebook má v tomhle své limity. 

V reklamách se totiž nesmí vyskytovat diskriminace, osobní vlastnosti uživatele, ale ani nahota nebo sexuální obsah…..

Jak to ale udělat, když podnikáte v oblasti plastické chirurgie? Zejména pokud je Vaší specializací prsa?

Vzdát se reklam na Facebooku a přijít tak o propagaci a o možné tržby? Určitě NE!

V květnu se s INIZIO spojila prestižní plastická klinika v Praze. Cílem spolupráce bylo získat ještě více kontaktů a samozřejmě i budoucích klientek.

Nejoblíbenějším zákrokem je augmentace prsou neboli jejich zvětšení silikonovým implantátem. Proto jsme se rozhodli propagovat nejoblíbenější službu a začala fáze testování.

Cena této plastické operace není pevně stanovena, pohybuje se však okolo 100.000 Kč. Jak tedy získat relevantní kontakty na budoucí klientky, aniž by nám byl zablokován celý reklamní účet?

Jednoduše! Testovat, testovat a testovat!

Během prvních dvou měsíců spolupráce se vytvořilo téměř 100 různorodých reklamních grafik s fotkami žen, které mají již zákrok za sebou. Ty se testovaly s různými texty a titulky.

Tajný tip: Naplánujte si spuštění kampaně až za 24 hodin a nechte reklamy projít zpracováním a kontrolou. Ve většině případů se Vám tak reklama zamítne ještě před spuštěním a vy ji vypnete dříve, než se spustí. Ochráníte si tak svůj reklamní účet!

 

POZOR: Facebook může zamítnout reklamy i zpětně! Tak zůstaňte ve střehu.

Toto testování grafik nás dovedlo ke ZLATÉMU GRÁLU. K té nejlepší reklamě, která přináší skvělé výsledky za minimální cenu. Toto je ona!

Možná si říkáte…”Skutečně tahle? Je taková obyčejná. Ta by můj favorit určitě nebyla.” Upřímně… náš také ne, ale testování jsou data, a ne emoce.

Testování je důležitou součástí marketingu a je důležité s tím nepřestat. Nikdy nevíte, co na Vás čeká za rohem. Třeba reklama, která Vám může vydělat miliony.

Právě díky neúnavnému testování a vymýšlení nových grafik dokola a dokola jsem za první 2 měsíce spolupráce získali 384 kontaktů od potenciálních zákaznic.

Dříve se klinika zaměřovala na neefektivní kampaně na dosah a na propagaci příspěvků. My jsme zvolili akviziční kampaně a díky tomuto rozhodnutí jsme přinesli výsledky. Díky tomu jsme zvýšili obrat a vytvořili jsme si kvalitní zákaznickou základnu budoucích klientek.

A jak by se to líbilo Vám? Chcete být další firma, o které se bude psát?

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme splnit i Vaše ambiciózní cíle.