Recenze na Facebooku jsem nikdy neřešil. Přišlo mi to zbytečné. Až do minulého týdne, kdy se mi to vymstilo. Proč?
Měsíčně za FB reklamu utrácíme vyšší stovky tisíc. Naše reklama tak má miliony zhlédnutí. A jak možná víte, naše reklama je neotřelá, často pichlavá, často bodavá na ego. Je to nebezpečné pro firmu?
Zjistil jsem že ano. Některým lidem se reklama nelíbí a někteří (asi obzvláště NEzaneprázdnění) si v posledních týdnech dokonce dali tu práci, že šli na FB stránku naší firmy dali nám negativní hodnocení. Vždy šlo o lidi, kteří nás vůbec neznají. O -nácti až -cetileté floutky, kteří toho nevědí moc o životě ani službě zákazníkům.
Protože jsme na FB nikdy recenze nesbírali, těchto pár hlupáků nám snížilo průměrné hodnocení na 2,6 z 5. 🙁
Rozhodl jsem se, že si to nenechám líbit a poprvé v životě jsem aktivně poprosil naše zákazníky, aby nám dali na Facebooku recenzi. Napsal jsem do naší uzavřené FB skupiny jeden příspěvek s prosbou o fér hodnocení.
To co se stalo mi skoro vyhnalo slzy do očí. Během 24 hodin se studenti Inizio Akadedie a naši další zákazníci zmobilizovali a zasypali náš FB desítkami nádherných rencezí. O jednu zvlášť povedenou od Lukáše Joudala se s Vámi zde podělím:
Nebo jinou od Hanky:
Nebo tuto od Míny:
Nebo tuto od Pavla:
Nebo tuto od Dalibora:
Nebo tuto od Zuzany:
Nebo tuto od Jany:
Vážení zákazníci a studenti INIZIO Akademie. Chtěl bych Vám moc poděkovat.
A možná je v tom i poučení, utvrzení pro mě a pro Vás. Trh sice neodpouští. Ale když děláte dobrou službu, tak Vás trh podrží.
P.S. Pokud stále nevíte, co se ukrývá v INIZIO Akademii, nemohu Vás nepozvat, abyste to DNES konečně zkusili a zjistili. Dávám Vám 30denní garanci vrácení peněz. Přihlašte se k Akademii teď!