Tentokrát nás oslovila firma, která měla již své produkty funkční a dobře nastavené, ale hlavní tržby pocházely především z knihy, kterou vydávala a prodávala. Kniha se vyprodala a tržby poklesly.
Zakladatel a majitel firmy pan Petr Štěpánek nás tedy oslovil s cílem své tržby znovu nakopnout a dostat produkty i myšlenky, které stojí na odkazu slavného spisovatele a autora jedné z prvních knih osobního rozvoje vůbec – Napoleona Hilla a jeho knihy Myšlením k bohatství, mezi co největší počet lidí v České i Slovenské republice.
Bylo tedy nutné přijít s něčím novým a zacílit i na publikum mimo fanouškovskou základnu Myšlením k bohatství.
Naše marketingová specialistka se spojila s Petrem Štěpánkem a společně vytvořili něco, co má za cíl skutečně měnit myšlení tisícům česky a slovensky mluvících lidí.
Příhodná doba pro snahu změnit životy lidem k bohatství a úspěchu, že?
Pravdou ale je, že to, co jsme vytvořili má dlouhodobý přesah a principy, které předáváme v novém a moderním kabátku platí už přes 85 let. Dokonce přispěly k ukončení velké hospodářské krize v USA, kdy se začala na základě myšlenek Napoleona Hilla rozvíjet podnikatelská sféra ve společnosti.
Nyní tato doba přichází i k nám a budoucnost leží v rukou podnikatelů.
Naší hlavní cílovou skupinou jsou tedy především podnikatelé a další ambiciózní lidé s velkými cíli, kterým pan Štěpánek dobře rozumí, protože se mezi ně sám řadí.
Nám se ale podařilo dostat myšlenky a principy nejen mezi podnikatelskou sféru, ale i mezi širokou veřejnost. Pan Štěpánek vlastní práva k celosvětově proslulé značce Myšlením k bohatství a propaguje nejen knihu, ale i film a programy, které na základě myšlenek o 13 principech bohatství pomohly už milionům lidí po celém světě.
Na první schůzce jsme s panem Štěpánkem přemýšleli, jak přivést do světa Myšlením k bohatství co nejvíce lidí a pomoci jim tak pochopit ony slavné principy, které budou moci skutečně integrovat do svého života a změnu pocítí téměř okamžitě. Podařilo se nám vymyslet jedinečný produkt, který je k dispozici opravdu každému za symbolickou cenu 197 Kč.
Tento úžasný magnet, který se stal (až překvapivě) vstupní branou do světa MKB i pro ty, kteří Napoleona Hilla nestudují do hloubky, jsme nazvali NAKOPÁVAČ BOHATSTVÍ.
Jedná se o 30denní emailový program, jehož obsah dovedl pan Štěpánek k dokonalosti. Každé ráno po dobu 30 dní přijde v ranních hodinách zákazníkovi email s odkazem na graficky nádherně propracovanou stránkou. Hudební podkres a příběh, nebo odhalení jednoho z 13 principů vtáhne člověka do světa motivace a víry v sebe sama.
Představte si, že máte kapesního pomocníka, který vám každé ráno (místo negace a špatných zpráv z médií), vstříkne do žil dávku motivace, podpory, nadšení a odhodlání tvořit svůj život tak, jak si přejete a to méně než za 10 minut.
To jak bude Váš den vypadat začíná už ráno a večer můžete pomocí Dílny podvědomé mysli, která je součástí každého dne, integrovat princip do svého života.
Klíčem je totiž začít přemýšlet jinak a jak řekl kdysi sám Napoleon:
„Cokoli si dokáže lidská mysl představit a čemu uvěří, toho může člověk dosáhnout.“
Pro propagaci nově vzniklého produktu jsme vytvořili PRODEJNÍ KONVERZNÍ TRYCHTÝŘ, který obsahuje:
- Úderný NADPIS
- REÁLNÝ PŘÍBĚH NAPOLEONA HILLA, který potenciálního zákazníka celou prodejní stránkou provází
- VÝČET PARADOXŮ, v kterých se potencionální zákazník může vidět a zjistit, proč NAKOPÁVAČ potřebuje
- Nabitý OBSAH, který zákazník za 197 Kč získá
- Navíc BONUS ZDARMA v podobě VIP Lekce předního světového řečíka, mentora a spisovatele Boba Proctora
- SLOVA absolventů NAKOPÁVAČE
- A samotný prodejní formulář
Nakopávač propagujeme v rámci facebookových reklam. Níže si můžete prohlédnout některé z nich.
Nejúspěšnější reklamou se stal výstřížek z video-lekce Boba Proctora, kde mluví o samotné knize i o tom, jak mu přenastavení mysli podle principů změnilo život.
V průměru ale každý druhý týden testujeme nové grafiky a nenecháme reklamu usnout na vavřínech. Velmi se nám osvědčilo použití nové technologie – umělé inteligence, která generuje úžasné obrázky. Dostáváme se s nimi i na 24 Kč za konverzi.
Posuďte sami:
Jak to dopadlo a co bude dál?
Upřímně jsme neočekávali tak velký zájem a co je ještě lepší, že samotný Nakopávač se stal vizitkou Myšlením k bohatství a skrze každý email se může zákazník prokliknout dál do světa MKB a pořídit si další skvělé programy nebo si například nově objednat VIP dotisk vyprodané knihy, který je plánován na únor příštího roku.
Další prodeje tedy probíhají skrze Nakopávač nenásilnou formou a tržby i publikum Myšlením k bohatství kvete stejně jako mysl těch, kteří do Nakopávače vstupují.
Tento produkt má tedy obrovský potenciál stát se do budoucna plnohodnotným programem, který už nebude k dispozici za tak symbolickou částku.
Za 2 měsíce se přes konverzky do Nakopávače přihlásilo nebo projevilo zájem už přes 550 lidí. Souběžně běží prodejní stránka i na oficiálním webu a propagace probíhá také organicky, což je velkou výhodou.
A co na spolupráci s INIZIO říká sám zakladatel Petr Štěpánek?