INIZIO blog

Případová studie: Cena za jednu RELEVANTNÍ poptávku na statisícové zakázky pod 40 Kč.

Fotovoltaické elektrárny jsou stále v kurzu, a to zejména na Slovensku, kde v tomto oboru podniká Roman Machovec. Pan Machovec spadá pod Národní Energetický Projekt SK, kde získává zakázky na montáže FVE. Oslovil INIZIO, aby mu se ziskem relevantních leadů pomohlo a jak se dočtete v dalším textu, tak rozhodně neudělal chybu.

Jakou jsme zvolili strategii?

Úspěšná spolupráce mezi Romanem Machovcem a Štěpánem Velkem, projektovým manažerem z řad Inizia trvá od srpna roku 2022. „Jelikož má pan Machovec ideální produkt pro konverzní trychtýř, rozhodli jsme se pro strategii vytvořit mu ziskový funnel. Víme, v čem jsme na konverzkách silní a tady nešlo šlápnout vedle. Tady musím pochválit našeho zákazníka, pan Machovec připravil velmi dobrý e-book. Ten si zákazníci mohli stáhnout, pokud zadali svojí e-mailovou adresu. E-book se stal jedním z důležitých nástrojů našeho úspěchu. Je to jeden z mnoha důkazů, že pokud má projekt dosáhnout co nejlepšího možného výsledku, musí projekťák se zákazníkem na té pomyslné lodi pádlovat oba,“ řekl Štěpán Velek.

Zkušenější v oboru konverzních trychtýřů už budou tušit, že funnel začínal reklamou, která vedla na e-mailový magnet, kde si návštěvníci mohli stáhnout zmíněný e-book. Učiní tak téměř 65 % návštěvníků a pan Machovec tak dlouhodobě získává teď už tisíce kontaktů, které postupně ohříváme do stavu, kdy poptají jeho služby.

E-mailový magnet

Na poptávkovou stránku se dalo zpočátku dostat dvěma způsoby. Buď z děkovací stránky po stažení e-booku, nebo z e-mailové sekvence, která navazuje na stažení e-booku. Z těchto dvou zdrojů jsme od září do konce ledna získali na poptávkovou stránku 1645 návštěvníků a z nich 211 poptávek, což dává dohromady fantastický konverzní poměr 12,83 %.

Konverzní poměr – poptávková stránka pro potenciální zákazníky z magnetu.

 

 

 

 

 

Fungovalo by i získávat poptávky napřímo?

„Jelikož má pan Machovec dobrou nabídku (a ta je pro zisk poptávek či prodejů napřímo klíčová), rozhodl jsem se, že zkusíme trochu upravit poptávkovou stránku a propagovat jí na Facebooku napřímo. Čekal jsem, že to dopadne dobře, ale až takhle?“ Extrémně dobrým výsledkům se divil i zodpovědný projektový manažer Inizia.

Níže si na obrázku můžete prohlédnout obrovský úspěch kampaně – ta získává jednu poptávku za 1,80 eur (a to ještě Facebook nezapočítá všechny konverze, skutečně správné číslo se všemi poptávkami z konverzek – celkem 208 poptávek -činí 1,64 eur).

Reálná hodnota ceny za výsledek = 1,64 eur

Jedním z klíčů je to, aby potenciální zákazník vnímal hodnotu nabídky. Nabídku však předkládáme až ve finální části poptávkové stránky, nic se nesmí uspěchat. Nejdřív se snažíme popsat problém, který by náš ideální zákazník měl řešit. To ho dostane do varu a nutí ho to číst dál, protože ten svůj problém chce řešit. Pak mu řešení nabídneme a je na něm, jestli ho přijme. Konverzní poměr je v tomto případě u pana Machovce na poptávkovou stránku studené návštěvnosti extrémně vysoký, téměř 12 % (viz obrázek výše).

Přemýšlíte, že byste také poptali služby Inizia, aby Vám rozkvetl byznys a získávali jste více poptávek? Začněte naprosto nezávazně vyplněním dotazníku na TOMTO odkazu.