V dnešním článku si představíme další případovou studii, tentokrát pro e-shop 7Bilion.
7Bilion je internetový obchod s módními doplňky. Přestože e-shop zkoušel všechny možné marketingové kampaně, neměly dostatečnou návštěvnost. Proto se 7Bilion obrátil na nás.
Marketingovou strategii jsme postavili v první řadě na Facebook, kde jsme vytvořili více než 300 variací reklam. Z těchto reklam bylo úspěšných 5 a poté co se Facebook Pixel „zaučil“, mohli jsme naše reklamy optimalizovat a spustit remarketing s vhodným cílením.
Dalším krokem bylo optimalizovat reklamy na Google Shoppingu na návratnost alespoň 500% a obohatit marketingovou strategii o zbožové srovnávače.
V dalším kroku jsme přidali e-mailing, pro který jsme vytvořili Konverzky. Z konverzního trychtýře, ve kterém jsme zákazníky nalákali na výprodej, jsme získali stovky až tisíce leadů.
Výsledkem naší spolupráce je růst o více než 120% meziročně.