Chcete budovat značku? Zní to pěkně. Asi jako, být na lidi hodný. Všichni se shodneme, že by to asi lidé měli dělat, ale nejde to nijak kvalitativně změřit. A věci, které nejdou změřit jsou strašně nebezpečná, vágní, mlhavá půda. Proč?
Co pokrývá dnešní video?
- Jak se dá změřit skutečná hodnota značky a hodnota „budování značky“?
- Pro koho má budování značky smysl a co dokazuje trh?
- Jaký je rozdíl v přístupu velkých firem a malých a středních podnikatelů
- Má smysl budovat značku, když nemáte volných 10 milionů Kč?
- Co znamená direct-response reklama?
- Jak můžete (ziskově) budovat značku i když nejste Coca-Cola?
- Budování značky jako sekundární efekt výkonnostní reklamy.
- V čem spočívá pokrytectví velkých podnikatelů?
Máte miliony, které si můžete experimentálně vyhodit? Ne? Pak NEBUDUJTE značku!
Budování značky. Zní to velmi vznešeně a těžko se dá namítnout, že byste to vůbec neměli dělat. Je to asi podobné, jako kdybych namítl, že nemáte mít úctu ke starým lidem, že nemáte být hodní na své okolí a že nemáte pomáhat potřebným.
Buďme ale na chvíli praktičtí a ne snílci. Bavíme se totiž o byznyse. Ne o slušném vychování. Proto bych chtěl dnes říci: „Nebudujte značku“. Alespoň ne vědomě. Zkuste předstírat, že žádné budování značky neexistuje.
Bude se Vám v podnikání a marketingu totiž pak nejspíše dařit mnohem lépe.
Zkuste přistupovat k budování značky jako k příjemnému vedlejšímu produktu toho, že svoji práci děláte dobře a z pohledu marketingu tak, že je vedlejší produkt toho, že děláte ziskové reklamy.
Více ve dnešním videu.
P.S. Pokud se chcete naučit dělat internetový marketing tak, aby jste dokázali vytvořit ziskové reklamy (ano, které Vám budou mimoděk i budovat značku), zvu Vás do naší INIZIO Akademie.
P.P.S. Chcete pomoci s Vaším marketingem (ne s budováním značky, ale s výkonnostním ziskovým marketingem)? Začněte tím, že vyplníte tento kvíz: Kvíz ziskového internetového marketingu.