Vytvořili jste marketingovou kampaň, ale nepřináší Vám žádné konverze? Pak jste tady správně. Dnes si vysvětlíme, proč tomu tak může být.
Při tvorbě kvalitní kampaně se věnujeme třem základním fázím:
- Reklama – nejprve vytvoříme reklamu, ať už na Facebooku, Youtube nebo kterékoliv jiné síti. Pokud sledujeme metriku CPC (cena za proklik) a je příliš vysoká, znamená to, že reklama není dostatečně kvalitní.
- Stránka – na přistávací stránce sbíráme leady (kontakt, e-mailovou adresu,…). Pokud je metrika CR (konverzní poměr) příliš nízká, dává nám signál, že je potřeba upravit přistávací stránku.
- Prodej – pomocí e-mailngu se dostaneme na poslední stránku, kde od zákazníka chceme získat hlavní konverzi (odeslání poptávky). Zde sledujeme metriky CPA (návštěvnost) a CR (konverzní poměr), které, pokud jsou nízké, vypovídají, že je chyba buďto v e-mailingu nebo v prodejní stránce.