Přečetl jsem před pár dny dvě velmi zajímavé knihy, takže Vy nemusíte.
Zatím ani nevyšly v češtině (a dost možná nikdy nevyjdou – tak to bohužel velmi často s těmi nejzajímavějšími tituly bývá).
Sell like crazy – Sabri Suby, zázračné dítě australského marketingu
První z těchto knih se jmenuje Sell Like Crazy od australského marketingového kmotříčka Sabri Subyho, které díky metodě cílení reklamy na lidi, kteří NEchtějí nakupvat, vytvořil nejrychleji rostoucí australskou agenturu. A její obsah (první část videa) bude zajímat všechny podnikatele, kteří chtějí extrémně ziskově získávat nové zákazníky. O stejné metodě detailně učí INIZIO Akademie.
Traffic Secrets – Russell Brunson, nejlepší skutečný marketér na světě
Druhá kniha je od (podle mě) nejlepšího marketéra na světě – Russella Brunsona a jmenuje se Traffic Secrets. Její obsah (druhá půlka tohoto videa) bude zajímat každého, kdo už nechce za návštěvnost platit Facebooku nebo Googlu a chce si vytvořit takzvaný organický/neplacený přísun návštěvníků na Váš prodejní web.
SPOILER!!! od Honzy: Knihu Traffic Secrets zatím naštěstí nepotřebujeme a nejspíše ještě pár let potřebovat nebudeme, protože PPC návštěvnost je v ČR a SR stále setsakramentsky levná. Jde o super-nízko vysící ovoce, které stačí utrhnout.
Pokud nyní váháte, co udělat dál, zkuste vyplnit tento kvíz, který Vás nasměruje ve Vašem marketingovém a podnikatelském životě o krůček dál.