INIZIO blog

Jak v reklamě pracovat se (potenciálně) ziskovější TEPLOU návštěvností? A co to vlastně znamená?

Dnešní článek je pokračováním prvního dílu, který najdete zde: Jak začít s internetovým marketingem od nuly?

Co obsahuje dnešní video? Například odpovědi na tyto otázky:

  1. Co to je teplá návštěvnosti?
  2. Využijete pro teplou návštěvnost reklamu ve vyhledávání?
  3. Jak funguje trh v PPC systémech?
  4. Jaké jsou ceny prokliků a proč stojí vyhledávání více než Facebook?
  5. Proč roboti časem vezmou práci agenturám?
  6. Proč je u reklamy cílené na teplou návštěvnost z vyhledávání strašně důležité mít skvělou přistávací stránku?

V tomto videu jsem také vysvětlil, proč je pro práci s teplou návštěvností v rámci PPC reklamy ve vyhledávání připravit velmi dobrou přistávací stránku.

Pokud se chcete naučit, jak si udělat vlastní skvělou přistávací stránku s nadstandardním konverzním poměrem (tj. více návštěvníků nakupuje), připravil jsem pro Vás na toto téma celý jeden modul v naší INIZIO Akademii.

Pokud se do toho ale nechcete pouštět sami a chcete si na tvorbu vaší přistávací stránky najmou profesionály, kteří to umějí, využijte naši službu www.konverzky.cz