Dnešní článek je pokračováním prvního dílu, který najdete zde: Jak začít s internetovým marketingem od nuly?
Co obsahuje dnešní video? Například odpovědi na tyto otázky:
- Co to je teplá návštěvnosti?
- Využijete pro teplou návštěvnost reklamu ve vyhledávání?
- Jak funguje trh v PPC systémech?
- Jaké jsou ceny prokliků a proč stojí vyhledávání více než Facebook?
- Proč roboti časem vezmou práci agenturám?
- Proč je u reklamy cílené na teplou návštěvnost z vyhledávání strašně důležité mít skvělou přistávací stránku?
V tomto videu jsem také vysvětlil, proč je pro práci s teplou návštěvností v rámci PPC reklamy ve vyhledávání připravit velmi dobrou přistávací stránku.
Pokud se chcete naučit, jak si udělat vlastní skvělou přistávací stránku s nadstandardním konverzním poměrem (tj. více návštěvníků nakupuje), připravil jsem pro Vás na toto téma celý jeden modul v naší INIZIO Akademii.
Pokud se do toho ale nechcete pouštět sami a chcete si na tvorbu vaší přistávací stránky najmou profesionály, kteří to umějí, využijte naši službu www.konverzky.cz