Mravenčí práce, pravidelná komunikace a správně nastavené kampaně. Výsledkem je zvýšení tržeb o krásné číslo, 103,33 % a k tomu jako třešnička na dortu, snížení PNO (podíl nákladů na obratu).
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Klient HobbyGrow, který prodává velmi kvalitní vybavení pro indoor i outdoor pěstování, tedy vše od květináčů, přes hnojiva, až po výkonné pěstební boxy, k nám přišel s pořádnou výzvou.
Razantní zvýšení tržeb při udržení stanoveného PNO.
V období od 30.6.2019, až 30.6.2020 byl e-shop dle propočtů pouze lehce v zisku. Spuštěno bylo několik kampaní na Google Ads, Skliku a ne moc efektivní kampaně na Facebooku.
Jak vidíte na grafu, do začátku roku 2020 se denní tržby držely celkem nízko. Co tedy s tím? Začali jsme hledat, kde je chyba a co by se dalo zlepšit. Vyhodnotili jsme Facebookové kampaně a zjistili, že nepřináší takový zisk, který potřebujeme. Jsou obecně nastavené a texty nemají ten správný účinek. V Google Ads nebyla pořádně optimalizovaná smart kampaň pro nákupy a bylo také potřeba podpořit vyhledávací síť. Po řádné analýze jsme ihned začali pracovat na nápravě. Vytvořili jsme nové a správně optimalizované Google Ads kampaně, zpracovali analýzu klíčových slov, udělali si průzkum konkurence a začali tvořit přesně cílené kampaně do vyhledávací sítě. V další řadě jsme se vrhli na Facebook. Místo nefunkčních kampaní jsme vytvořili menší množství kvalitních kampaní, které dosahují daleko lepších výsledků, než dřívější kampaně dohromady.
Výsledek? Navýšení měsíčních tržeb o 103 %.
No a pokud si to rozebereme.
Google Ads
Díky zvýšeným tržbám, jsme mohli více investovat zpět do kampaní a tím opět zvyšovat zisk. Mezi lety 2019 a 2020 se PNO pohybovalo okolo 15 % až 16 %. Od roku 2020 do 2021 jsme dokázali snížit PNO na pouhých 9,4 %. Zvýšení tržeb se podařilo o úžasných 201,99 %.
Zde bylo původně otřesných 44 % PNO. Postupně se výsledek podařilo snížil něco okolo 17 % až 20 %. Od letošního roku po další optimalizaci jsme aktuálně na krásných 9,35 %
Na návratnost některých kampaní se můžete podívat zde:
Jedna z nejlepších kampaní na Facebooku:
Na přistávací stránku reklamu se můžete podívat zde
Heureka
Tato platforma je pro nás další meta, kterou optimalizujeme a zvyšujeme tržby. Průměrně nám heureka přináší tržby v hodnotě desítek tisíc měsíčně a krásné PNO 4,45 %. Vzhledem k tomu, že stále máme produkty, které nejsou ještě spárované, aktivně pracujeme na jejich spárování a zlepšování výsledků pro našeho klienta.
Jaké další vylepšení jsme použili?
Notifikuj.cz
v únoru roku 2021 jsme na e-shop HobbyGrow nasadli doplněk Notifikuj.cz. Ten ukazuje uživatelům reálné nákupy na webu, aktuální akce a hodnocení produktů. Dokazuje tak kvalitu e-shopu pro nově příchozí návštěvníky. Spolu v kombinaci s kvalitní kampaní nám pomáhá Notifikuj zvyšovat tržby a konverzní poměr.
Není to jen naše zásluha
Výsledky, které se nám v Inizio podařilo dosáhnout, by se získávali daleko hůř, pokud by zde nebyla snaha i ze strany klienta. Díky jeho otevřenosti a pravidelné informovanosti o novinkách v jeho podnikatelské sféře, můžeme společně dosahovat stále lepších výsledků.
Reference od zákazníka:
Závěr
Webová analytika nemusí být raketové inženýrství, přesto může přinést raketový růst. Pokud chcete důkladně prověřit výsledky vašeho webu, dejte nám vědět. Najdeme ve vašem marketingu slabá místa a uděláme z vašeho webu mašinu na peníze.