Co kdyby vaše podnikání „rostlo samo“ i když spíte?
Paní Jana podniká v multilevel marketingu už několik let. Dostala se v rámci této sítě na vyšší pozici a práce ji naplňovala po všech stránkách. Bohužel přišla doba krize, bezprecedentní inflace a válka na Ukrajině, kdy lidé pomalu ale jistě přecházejí z bezstarostného života do módu omezování výdajů a po nových klientech se slehla zem. Jana o svou pracně vybudovanou pozici ve firmě však nechtěla přijít a proto se rozhodla svěřit do rukou Inizia.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
Jak z lidí, kteří o Vás nikdy neslyšeli, udělat během pár hodin od spuštění kampaně platící zákazníky?
Jako první krok jsme definovali problém, který lze pomocí Janiných produktů řešit. Vytvořili jsme přistávací stránku, která se zabývá problematikou padání vlasů a následně prodejní texty a kreativy do reklam:
Toto je výsledek po 48 hodinách od spuštění kampaně s denním rozpočtem 200 Kč!
Z těchto poptávek se paní Janě úspěšně daří klientky registrovat a uzavírat objednávky.
Zakázaná propagace MLM a jak z toho ven?
Inzerovat multilevel marketing je zakázané. Takže jak na to? Je obzvlášť nutné pečlivě volit takové textace a kreativy, které reklamnímu systému nebudou vadit a nevyhodnotí je jako síťový marketing, v opačném případě bychom riskovali blokaci účtu.
NAŠÍM CÍLEM bylo:
- získat relevantní poptávky – telefonní čísla.
- vzbudit důvěru – pomocí referencí na základě osobní zkušenosti
Na přistávací stránce nám k tomu pomáhá dotazník, který potenciální zájemce provede sadou otázek, zda je toto řešení vhodné pro ně. Pomáhají nám také recenze lidí, kteří si produkt již zakoupili a mají tak s přípravky osobní zkušenost, která je samozřejmě nejcennější.
Ke zjištění ideálního nadpisu přistávací stránky jsme použili A/B testování, abychom rychle odhalili, co lépe funguje a přináší nám největší množství poptávek.
A jak to dopadlo?
Za 14 dnů s denním rozpočtem 200 Kč jsme posbírali 190 poptávek, při ceně 16,70 Kč za jednu poptávku 🙂
P.S. konverzní poměr 19% u poptávkové stránky, která vyžaduje vložení telefonního čísla, je parádní výsledek.
? Poslechněte si, jak naši spolupráci hodnotí paní Jana ?
Cílem spolupráce s Janou je pomoci vytvořit jí síť spokojených klientek, které se stanou dlouhodobými uživatelkami produktů a budou je doporučivat dále. My v Iniziu pro to děláme maximum 🙂
A co vy? Navštěvujete náš blog, čtete naše články a příběhy. Možná si ještě nejste jisti, jestli je Inizio skutečně tou firmou, která Vám vydělá peníze a posune Vaše podnikání a mílové kroky dál pomocí ŠPIČKOVÉ online reklamy. Pojďte to zkusit. Klikněte a nakopněte svou online reklamu a získejte pro vaší firmu ostřílené specialisty na reklamu, kteří udělají vše pro váš zisk.