Paní Lubica podniká v multilevel marketingu už několik let. Ráda by se však dostala na vyšší pozici, a to zejména díky novým parťákům, leadrům, které by měla ve svém týmu. Paní Lubica se nejdříve snažila přes Konverzky parťáky získat sama. Bohužel to se jí ale vlastními silami nedařilo tak, aby byla spokojená, a proto se rozhodla svěřit do rukou Inizia.
Jak najít motivované parťáky do svého týmu, o kterých nic nevíme, a snažíme se je co nelépe oslovit?
Jako první krok jsme stanovily konkrétní vlastnosti, které by měl správný parťák mít – motivovanost, odhodlání, chuť pracovat. Vytvořily jsme přistávací stránku, která má za cíl nalákat zájemce, aby klikli dále, a následně prodejní texty a kreativy do reklam:
Toto je výsledek po 14 dnech od spuštění kampaně s denním rozpočtem 7,50 EUR.
Jedním z důležitých aspektů je představovací video na přistávací stránce, ve kterém paní Lubica se zaujetím mluví o cílech, kterých může člověk ve spolupráci s ní dosáhnout.
Z těchto kontaktů se daří paní Lubice díky své energii a zapálenosti navolávat takové klienty, kteří s ní chtějí v MLM spolupracovat.
Na první pohled se může zdát, že po 14 dnech od spuštění je kontaktů se zájemci o práci málo… Pro zanechání kontaktu musí ale všichni projít sítem dotazníku, které může ty nemotivované a málo odhodlané lidi odradit:
Ke zjištění ideálního nadpisu přistávací stránky jsme použily A/B testování, abychom rychle odhalily, co lépe funguje a přináší nám největší množství poptávek.
Výsledky?
Po prvním měsíci od spuštění kampaní s denním rozpočtem 7,50 EUR jsme posbíraly 106 poptávek s konverzním poměrem 15,59 %