INIZIO blog

Spláchnuto, ostříknuto a 4.000.000 € na účtu!

Firma ALEA SLOVAKIA s.r.o. už několik let usilovně pracuje na zavedení tohoto moderního trendu i na Slovensku. Když jim business začal přerůstat přes hlavu, rozhodli se obrátit na INIZIO. Posuďte sami, jak to dopadlo.

Spojení WC s bidetem není v našich končinách zatím příliš rozšířená věc. Většina z nás nepoužívá bidet ani samostatně a setkala se s ním pouze na dovolené v zahraničí, kde je tato vychytávka praktickým pomocníkem pro dosažení lepší hygieny.

 

PŮVODNÍ KAMPANĚ

Nedostatečná znalost pravidel psaní textací pro marketingové účely a stručný přístup k reklamám okrádal firmu o milionové výsledky, které se nyní generují z velkoodběratelů i koncových zákazníků.

Základ reklamy na Facebooku tvořil pěkný, ale téměř neviditelný obrázek doplněný o krátkou textaci vychvalující produkt a titulek s otázkou, na kterou nikdo nechce znát odpověď.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak je vidět na obrázku výše, cílem některých kampaní bylo odeslání zprávy na Messenger, což podnikateli nejen přidělá práci, ale hlavně nepřinese žádné tržby.

Navíc pravděpodobnost, že někdo bude psát do chatu, aby zjistil, proč si vybrat WC+BIDET 2v1, je opravdu mizivá 🙂

 

ZAMĚŘENO NA VÝSLEDKY

Úkolem je prodávat produkt, o kterém se příliš často neslýchá a zdá se být až skoro neslušné o něm ve společnosti mluvit… Ale proč?!

Firma ALEA SLOVAKIA nabízí nejen opravdu prvotřídní řešení důkladné intimní hygieny, ale také značnou úsporu místa v koupelně, kterého většinou není nazbyt. Lidé ale bohužel často neví, že tu je taková možnost a dosud neměli možnost se setkat s kompaktním řešením, které nabízí WC a bidet v jedné keramice.

Klient nám ochotně sepsal všechny výhody i nevýhody, které spatřuje v nabízeném produktu, a tak nám nic nebránilo k vyzdvižení těchto život ulehčujících faktů v reklamách. Jen o tom to ale není. To ale ví asi každý, kdo kdy dělal reklamu na Facebooku.

A zde přišla naše chvíle!
S plnou důvěrou a volnou rukou z klientovy strany jsme spustili první reklamy, které po vypilování zacílení začaly nést první ovoce s vícemístnými číslicemi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PŘIPOMÍNÁNÍ JE MATKA ZISKOVOSTI

U dražších produktů je třeba počítat s tím, že chvilku trvá, než se zákazník ohřeje a je připraven vytáhnout kartu. I my jsme zde byli trpěliví a draze nasbíraná data z předchozích kampaní jsme využili k zacílení na ty, kteří už o koupi WC a bidetu 2v1 uvažovali.

Ne, že by nás to příliš překvapilo, ale remarketing lidí, kteří už navštívili stránky www.wc-bidet.sk přinesl ty nejlepší výsledky ze všech spuštěných kampaní.

Pravidelně jsme se připomínali i využíváním e-mailového remarketingu, kde se nám podařilo posbírat nízko visící plody.

Střídáním informativních a prodejních e-mailů jsme uhodili hřebíček na hlavičku, kterou nebylo těžké trefit, kvůli důslednému ohřívání přes placené reklamy. Výsledky některých e-mailů nám i klientovi dělaly opravdovou radost.

 

VOLNÉ RUCE PRO DALŠÍ ROZVOJ

Díky přenechání online marketingu, kterému se v dnešní době nevyhne snad žádná firma, na nás, se klientovi uvolnil prostor pro zajišťování hladkého průběhu vyřizování objednávek a nasmlouvání dalších velkoobchodních partnerů.

Nemusí si lámat hlavu s psaním textů ani tvorbou e-mailového obsahu, naopak se může věnovat tomu, aby se rapidní růst firmy ALEA SLOVAKIA nabíral stále na rychlosti.

 

Chcete si taky uvolnit ruce? Můžeme pomoci i Vám. Klikněte zde.

 

VZKAZ OD NAŠEHO KLIENTA