🔥 Nabídka vyprší 🔥
TRÉNINK ZDARMA: Jak z nuly na milion Kč za 3 měsíce díky sociálním sítím?

Jak spojení KRÁSNÉ DESIGNOVÉ KONVERZKY a skvělé služby klienta prodalo produkt v hodnotě 20 000 000 Kč během prvního měsíce spolupráce?

Podnikání s investičními nemovitostmi patří mezi jedno z nejtěžších. Obzvlášť pokud se jedná o nemovitosti v zahraničí. Náš klient Jan Rigo se této výzvy nebál a rozhodl se v tomto odvětví uspět.

Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?

Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!

S panem Rigem jsme začali spolupracovat 1. září 2023, kdy i jeho podnikání bylo téměř v začátku. Před naší spolupráci získával návštěvnost na sociálních sítích, kterou vedl na své webové stránky.

Pan Rigo je velmi zkušený obchodník a díky tomu měl jasnou představu, kolik potřebuje získat poptávek, kolik je ochoten za poptávky zaplatit, aby to ekonomicky vycházelo, atd.

Jeho očekávání a plán byl jasný. Potřebujeme získat 20 poptávek s cenou 70 EUR za kontakt. 

A co se stalo?

Během prvního měsíce jsme panu Rigovi získali 41 poptávek s průměrnou cenou 26 EUR za získanou poptávku.

Jak jsme postupovali?

Po hloubkové analýze produktu a dokonalém poznání našeho zákazníka, jsme vytvořili poptávkovou stránku, která byla elegantní a atraktivní. Díky zkušenostem pana Riga, jsme měli i pěkné reference, které nám pomohly zvýšit naší důvěryhodnost. Ihned v prvním měsíci naší spolupráce jsme dokázali, pomocí naší stránky v Konverzkách a profesionálnímu přístupu pana Riga, prodat nemovitost za 20 000 000 Kč a získat dalších několik zákazníků s vážným zájmem o nemovitosti v zahraničí. 

Jak jsme to udělali?

Nejprve jsme testovali titulek, který je rozhodující o tom, zda člověk zůstane na stránce a bude číst dále. Vítězný titulek měl až 3,5x vyšší konverzní poměr poptávky.

Jaký titulek vyhrál?

Zvolili jsme metodu dvou cest a porovnání výsledků. Vedli jsme návštěvníky přímo na naší stránku plus jsme sbírali poptávky přes Facebook formuláře. A vyplatilo se. Dohromady tyto cesty skvěle fungují!

Získali jsme 2x více zákazníků a skoro 3x snížili cenu za poptávku, než bylo očekáváno!

Konverzní poměr poptávkové stránky:

Cena za konverzi na přistávací poptávkové stránce byla 17 EUR.

Cena za získaného zákazníka ve FB formulářích byla 28 EUR.

Díky dokonalému poznání našeho zákazníka ve spojení se skvělou službou a servisem pana Riga jsme vytvořili KRÁSNOU funkční poptávkovou stránku na produkt za MILIONY korun. A to jsme teprve na začátku. Těšíme se na další skvělé výsledky!

Co říká na naši spolupráci Jan Rigo?

 

Jak by se Vám líbilo získat během pár týdnů příliv platících zákazníků?  

Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme zvýšit počet i Vašich objednávek.

 

Čerstvé články do vaší schránky

Našich čtenářů si vážíme, proto s Vámi rádi sdílíme novinky v online marketingu.

Pokud je chcete dostávat na e-mail, přihlaste se k odběru:

Vaši adresu použijeme pouze za účelem posílání novinek z blogu.