Podnikání s investičními nemovitostmi patří mezi jedno z nejtěžších. Obzvlášť pokud se jedná o nemovitosti v zahraničí. Náš klient Jan Rigo se této výzvy nebál a rozhodl se v tomto odvětví uspět.
Webinář zdarma: Jak na sociální sítě, aby to mělo skutečně návratnost?
Právě za chvíli začíná náš webinář zdarma, ve kterém vám ukážu, proč 97 % podnikatelů dělá na Facebooku chyby, kvůli kterým prodělávají peníze a jak se těmto chybám vy vyhnete. Tak honem, ať vám to dnes neuteče!
S panem Rigem jsme začali spolupracovat 1. září 2023, kdy i jeho podnikání bylo téměř v začátku. Před naší spolupráci získával návštěvnost na sociálních sítích, kterou vedl na své webové stránky.
Pan Rigo je velmi zkušený obchodník a díky tomu měl jasnou představu, kolik potřebuje získat poptávek, kolik je ochoten za poptávky zaplatit, aby to ekonomicky vycházelo, atd.
Jeho očekávání a plán byl jasný. Potřebujeme získat 20 poptávek s cenou 70 EUR za kontakt.
A co se stalo?
Během prvního měsíce jsme panu Rigovi získali 41 poptávek s průměrnou cenou 26 EUR za získanou poptávku.
Jak jsme postupovali?
Po hloubkové analýze produktu a dokonalém poznání našeho zákazníka, jsme vytvořili poptávkovou stránku, která byla elegantní a atraktivní. Díky zkušenostem pana Riga, jsme měli i pěkné reference, které nám pomohly zvýšit naší důvěryhodnost. Ihned v prvním měsíci naší spolupráce jsme dokázali, pomocí naší stránky v Konverzkách a profesionálnímu přístupu pana Riga, prodat nemovitost za 20 000 000 Kč a získat dalších několik zákazníků s vážným zájmem o nemovitosti v zahraničí.
Jak jsme to udělali?
Nejprve jsme testovali titulek, který je rozhodující o tom, zda člověk zůstane na stránce a bude číst dále. Vítězný titulek měl až 3,5x vyšší konverzní poměr poptávky.
Jaký titulek vyhrál?
Zvolili jsme metodu dvou cest a porovnání výsledků. Vedli jsme návštěvníky přímo na naší stránku plus jsme sbírali poptávky přes Facebook formuláře. A vyplatilo se. Dohromady tyto cesty skvěle fungují!
Získali jsme 2x více zákazníků a skoro 3x snížili cenu za poptávku, než bylo očekáváno!
Konverzní poměr poptávkové stránky:
Cena za konverzi na přistávací poptávkové stránce byla 17 EUR.
Cena za získaného zákazníka ve FB formulářích byla 28 EUR.
Díky dokonalému poznání našeho zákazníka ve spojení se skvělou službou a servisem pana Riga jsme vytvořili KRÁSNOU funkční poptávkovou stránku na produkt za MILIONY korun. A to jsme teprve na začátku. Těšíme se na další skvělé výsledky!
Co říká na naši spolupráci Jan Rigo?
Jak by se Vám líbilo získat během pár týdnů příliv platících zákazníků?