Znáte sociální sít Linked in a zajímá vás, jak jí využít pro Váš byznys?
Na Linked in může vyzkoušet placenou reklamu. Stejně jako na Facebooku, Googlu, Twitteru, nebo na Instagramu je i na Linked inu možné promovat Vaše příspěvky a zaplatit, že budou mít větší dosah. Z naší zkušenosti je tato síť ale velmi drahá.
Nedělejte chybu jakou často dělají uživatelé, podnikatelé a marketéři. Říkají si, že Linked in je sociální síť, kde se shází hlavně lidi z byznysu. To je sice pravda, ale reklamu, kterou cílíte na byznys komunitu můžete dělat i na Facebooku.
Další možnost jak se dělá reklama na Linked in, je spamováním. Uživatelé si Vás přidají do přátel, snaží se Vás kontaktovat a jakmile jim odkliknete schválení žádosti, tak Vám přijde ruční, nebo automatická zpráva, která prezentuje jejich společnost a prakticky Vás spamují. Toto je způsob, který není moc etický, ale hlavně nefunguje.
Nyní se dostáváme k tomu hlavnímu. K tomu, co na Linked in funguje a můžeme Vám doporučit. Můžete publikovat zajímavý obsah, protože Linked in má stále dobrý organický dosah. Pokud budete lidem, kteří jsou s Vámi ve spojení, nabízet informace, materiály, videa, podcasty, které budou pro uživatele hodnotné a zajímavé tak Vás budou uživatelé sledovat, budete mít dobrý organický dosah příspěvků a budete si s nimi budovat vztah.
Vždy je dobré mít možnost svoje marketingové aktivity nějak vyhodnotit. Pokud tedy publikujete obsah, zkuste nedělat obsah pouze v rámci příspěvků na Linked in, ale občas vložit obsah na Váš blog, nebo na Vaši přistávací stránku. Na danou stránku budete uživatele odkazovat pomocí příspěvku, který budete publikovat na Linked in. Poté můžete přes Google Analytics měřit jestli návštěvnost na stránce provádí požadovanou konverzi.
Co ale může nastat, když vložíte do příspěvku odkaz? Pravděpodobně se Vám sníží organický dosah. Sociální síť Linked in stejně jako například Facebook nechce, aby jste přecházeli z jejich stránky na jiné weby.
Jak tedy můžete například nabídnout materiál ke stažení, aniž byste uživatele přesměrovali Váš web? Můžete jim v příspěvku sdělit, že máte k dispozici materiál, který pošlete uživateli, pokud Vás bude kontaktovat v komentářích pod organickým příspěvkem.
Když Vám uživatel v komentáři napíše, že má zájem o daný materiál, můžete mu ho zaslat emailem. Tím, že Vám uživatel napíše komentář pod Váš Linked in příspěvěk Vám ještě zvýší organický dosah. Je to díky tomu, že komentování příspěvku je jeden z mnoha signálů pro Linked in algoritmus, že o Vás příspěvek je zájem a Linked in primárně chce ukazovat příspěvky, o které zájem je.
To byl jeden z mnoha tipů na Linked in marketing. A pokud chcete, aby Vám neunikly ani další tipy o které se v rámci Youtube kanálu INIZIO dělíme, nezapomeňte odebírat náš kanál.