Spousta podnikatelů copywriting podceňuje. Dnes si povíme, proč je právě copywriting pro marketing tak důležitý.
Tip č. 1: Než spustíte kampaň, vytvořte si alespoň 10 textací inzerátu. Následně budete moci vyhodnotit, která z reklam Vám funguje nejlépe a přináší nejvíce konverzí.
Tip č. 2: Pište dlouhé texty. Prodejní texty, které jsou dlouhé totiž prodávají mnohem lépe. Díky dlouhému textu můžete nejen lépe seznámit zákazníka s produktem a přesvědčit ho ke koupi, ale zároveň Vás Facebook odmění tím, že budou Vaše reklamy levnější.
Tip č. 3: Pište v příbězích. Lidé je čtou raději než odrážky. Zkuste proto Vaši reklamu zakomponovat do příběhu.
Tip č. 4: Reklama by měla mít strukturu. Měla by v ní být tzv.“udička“, něco co na první pohled zaujme pozornost. Dále by zde měl být příběh, díky kterému se potenciální zákazník začte. Další částí by měli být výhody, které produkt zákazníkovi přinese. Poslední částí je výzva k akci – registrace, odeslání objednávky nebo poptávky.