Když jsem objevil, co to je trychtýř, úplně to změnilo naší firmu.
Myslel jsem si, že klasický způsob internetového marketingu, kdy z reklamy vedete návštěvníka na váš hlavní web je status-quo, který se nesmí měnit.
Co jsem objevil v USA a z(deseti)násobilo to naše tržby?
Dělají to tak všichni, tak jsem to dělal stejně. Až do jednoho dne, kdy jsem v Americe objevil, že ti nejúspěšnější podnikatelé to vůbec nedělají.
Nejdřív jsem si myslel, že jde o anomálii. Pak jsem zjistil, že se tato anomálie opakuje u všech nejúspěšnějších. Nešlo o unikátní anomálii. Šlo o vzor, který se opakoval u top-podnikatelů v USA.
V Česku a na Slovensku jde stále o velkou anomálii. A tím pádem o obrovskou konkurenční VÝHODU.
Konkurenční výhoda, díky které utečete československému trhu.
Více ve dnešním videu:
- Co to je trychtýř a proč to patří do marketingového blogu a nikoliv do kuchařského?
- Proč prodává lépe obchodník než skladiště?
- Jak udělat Váš web, aby nebyl skladištěm?
- Jak vypadá tzv. dlouhý trcyhtýř?
- Proč trychtýře vydělávají Xkrát více než klasické weby?
Chcete-li vlastní trychtýř, navštivte: https://www.konverzky.cz/
Chcete-li se naučit, jak si vlastní trychtýř udělat sami, navštivte INIZIO Akademii