Řada firem si myslí, že propagace svého B2B podnikání na sociálních sítí Facebook nebo Instagram nemá smyl. Myslí si, že podnikatelé přece netráví čas na těchto platformách a chtějí se soustředit na časově i finančně náročné tvorby obsahu na LinkedInu nebo vlastním blogu.
Toto ovšem nebylo myšlení našeho dlouholetého zákazníka, firmy iTA Mobatime Group.
Mobatime Group je zde již od roku 1991 a jsou lídry v oblasti jednotného času a průmyslových hodin. Mimo to vytvořila kvalitní český docházkový systém pro malé a střední podniky. Jednoduše: “Firemní docházku”.
Cíl byl jasný. Získat co nejvíce relevantních klientů, kteří budou využívat jejich software, za co nejlepší cenu. Navíc se Firemní docházka nebála a rovnou přišla se skvělou nabídkou. Plná licence softwaru docházkového systému na rok zdarma.
Hezká představa, ale začátek růžový nebyl.
Původně vypadalo, že se bude jednat o jednoduchou práci. Vytvoříme speciální přistávací stránku, reklamy a navazující e-mailing. Vzhledem k tomu, že klient nabízí svůj software na rok zdarma bude zájemců nespočet. Ale ejhle. Prvotní reklamy, které jsme testovali, bohužel nezískaly takový zájem, jaký jsme očekávali a s cenou za lead jsme se pohybovali od 1200 Kč do závratných 2 134 Kč. Navíc, za měsíc projevilo zájem jen pár desítek potenciálních zákazníků.
Tak takhle teda ne! Hezky znovu od začátku.
S těmito výsledky jsme rozhodně spokojeni nebyli a samozřejmě ani klient nejásal nadšením.
Ze získaných dat při prvním testování jsme vytvořili mnohem lépe cílené textace. Kompletně jsme přepracovali celé znění a vzhled přistávací stránky spolu s reklamou. Snažili jsme se co nejlépe poznat našeho zákazníka a vytvořit kampaň přesně dle jejich potřeb.
No a jak to dopadlo?
Zvýšení počtu leadů o více jak 1000 % a snížení ceny za lead o více jak 90 %
Ano, nevidíte špatně, ani jsme se nepřepsali. Díky tomu, že jsme nyní věděli, na koho cílíme, jsme dokázali udělat tak zajímavé texty, že fungovaly 10x lépe.
Rozdíl v těchto výsledcích je pouhý měsíc. Měsíc tvorby a testování, ze které vyšla ta nejziskovější reklama v účtu.
Vzhledem k tomu, že Facebook občas některé konverze zduplikuje, kontrolujeme si výsledky přímo v interním měření přistávací stránky.
I po odečtení falešných leadů jsme na skvělých 263 Kč za lead s 6,16% konverzním poměrem.
Dlouhodobě se konverzní poměr na přistávací stránce také zvedl o krásných 2,73 % na skvělých 5,31 %.
Pokud Vás zajímá, jak vypadají úspěšné přistávací stránky, najdete je zde:
https://akce.firemnidochazka.cz/akce-23/
https://akce.firemnidochazka.cz/
Pokračujeme, nekončíme
Po úpravách přistávací stránky a reklamy, která začala přinášet krásné výsledky jsme se samozřejmě rozhodli, že budeme dál pokračovat v poznávání zákazníků a vylepšování stránek.
Požádali jsme tedy klienta, aby nám dovolil zavolat několika jeho zákazníkům, které jsme detailně vyzpovídali a zjistili, proč vlastně začali řešit docházku svých zaměstnanců formou softwaru. Cíl nebyl získat informace o tom, zda jsou s produktem spokojeni, ale jaké řeší problémy jako podnikatelé.
Díky tomu jsme získali další ucelený přehled o tom, nad čím vlastně náš ideální zákazník přemýšlí, co ho trápí a čeho chce vlastně dosáhnout.
To nám opět pomohlo kampaně znovu vylepšit a zlepšovat výsledky v dalším měsíci.
Propagace mobilní aplikace
V nedávné době Firemní docházka dokončila upgrade mobilní aplikace, takže si majitelé firem mohou kontrolovat docházku zaměstnanců pohodlně ve svém telefonu. Na nás bylo tuto aplikaci propagovat. Vzhledem k tomu, že jsme dostali za úkol nejdříve propagovat aplikaci pro telefony se systémem Android, rozhodli jsme se pro propagaci přes Google Ads přímo v Google Play a poté pro úpravu textů pro ASO (app store optimization).
Výsledky mluví za sebe. Za dva měsíce spuštění kampaně 1 851 stažení s krásnou cenou 6,64 Kč za stažení aplikace.
Díky dokonalému poznání našeho zákazníka ve spojení se skvělou nabídkou a službou Firemní docházky jsme vytvořili EFEKTIVNÍ funkční poptávkovou stránku na produkt s omezenou skupinou potenciálních zákazníků. A stále ji zlepšujeme.
Jsme rádi za takovou spolupráci a těšíme se na další skvělé výsledky!
Jak by se líbilo Vám mít více nových klientů než zvládnete obsloužit a plnit velké cíle s předstihem měsíců?
Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme splnit i Vaše ambiciózní cíle.