INIZIO blog

Jak jsme úpravou přistávací stránky a reklamy snížili cenu za lead o více jak 90 % a zvýšili počet potenciálních zákazníků o 1000 % za pouhý měsíc

Řada firem si myslí, že propagace svého B2B podnikání na sociálních sítí Facebook nebo Instagram nemá smyl. Myslí si, že podnikatelé přece netráví čas na těchto platformách a chtějí se soustředit na časově i finančně náročné tvorby obsahu na LinkedInu nebo vlastním blogu. 

Toto ovšem nebylo myšlení našeho dlouholetého zákazníka, firmy iTA Mobatime Group.

Mobatime Group je zde již od roku 1991 a jsou lídry v oblasti jednotného času a průmyslových hodin. Mimo to vytvořila kvalitní český docházkový systém pro malé a střední podniky. Jednoduše: “Firemní docházku”. 

Cíl byl jasný. Získat co nejvíce relevantních klientů, kteří budou využívat jejich software, za co nejlepší cenu. Navíc se Firemní docházka nebála a rovnou přišla se skvělou nabídkou. Plná licence softwaru docházkového systému na rok zdarma.

 

Hezká představa, ale začátek růžový nebyl.

Původně vypadalo, že se bude jednat o jednoduchou práci. Vytvoříme speciální přistávací stránku, reklamy a navazující e-mailing. Vzhledem k tomu, že klient nabízí svůj software na rok zdarma bude zájemců nespočet. Ale ejhle. Prvotní reklamy, které jsme testovali, bohužel nezískaly takový zájem, jaký jsme očekávali a s cenou za lead jsme se pohybovali od 1200 Kč do závratných 2 134 Kč. Navíc, za měsíc projevilo zájem jen pár desítek potenciálních zákazníků. 

 

Tak takhle teda ne! Hezky znovu od začátku.

 

S těmito výsledky jsme rozhodně spokojeni nebyli a samozřejmě ani klient nejásal nadšením. 

Ze získaných dat při prvním testování jsme vytvořili mnohem lépe cílené textace. Kompletně jsme přepracovali celé znění a vzhled přistávací stránky spolu s reklamou. Snažili jsme se co nejlépe poznat našeho zákazníka a vytvořit kampaň přesně dle jejich potřeb. 

No a jak to dopadlo?

 

Zvýšení počtu leadů o více jak 1000 % a snížení ceny za lead o více jak 90 %

 

Ano, nevidíte špatně, ani jsme se nepřepsali. Díky tomu, že jsme nyní věděli, na koho cílíme, jsme dokázali udělat tak zajímavé texty, že fungovaly 10x lépe.

Rozdíl v těchto výsledcích je pouhý měsíc. Měsíc tvorby a testování, ze které vyšla ta nejziskovější reklama v účtu. 

Vzhledem k tomu, že Facebook občas některé konverze zduplikuje, kontrolujeme si výsledky přímo v interním měření přistávací stránky. 

I po odečtení falešných leadů jsme na skvělých 263 Kč za lead s 6,16% konverzním poměrem.

Dlouhodobě se konverzní poměr na přistávací stránce také zvedl o krásných 2,73 % na skvělých 5,31 %.

Pokud Vás zajímá, jak vypadají úspěšné přistávací stránky, najdete je zde:

https://akce.firemnidochazka.cz/akce-23/

https://akce.firemnidochazka.cz/

Pokračujeme, nekončíme

 

Po úpravách přistávací stránky a reklamy, která začala přinášet krásné výsledky jsme se samozřejmě rozhodli, že budeme dál pokračovat v poznávání zákazníků a vylepšování stránek. 

Požádali jsme tedy klienta, aby nám dovolil zavolat několika jeho zákazníkům, které jsme detailně vyzpovídali a zjistili, proč vlastně začali řešit docházku svých zaměstnanců formou softwaru. Cíl nebyl získat informace o tom, zda jsou s produktem spokojeni, ale jaké řeší problémy jako podnikatelé.

Díky tomu jsme získali další ucelený přehled o tom, nad čím vlastně náš ideální zákazník přemýšlí, co ho trápí a čeho chce vlastně dosáhnout. 

To nám opět pomohlo kampaně znovu vylepšit a zlepšovat výsledky v dalším měsíci. 

Propagace mobilní aplikace

 

V nedávné době Firemní docházka dokončila upgrade mobilní aplikace, takže si majitelé firem mohou kontrolovat docházku zaměstnanců pohodlně ve svém telefonu. Na nás bylo tuto aplikaci propagovat. Vzhledem k tomu, že jsme dostali za úkol nejdříve propagovat aplikaci pro telefony se systémem Android, rozhodli jsme se pro propagaci přes Google Ads přímo v Google Play a poté pro úpravu textů pro ASO  (app store optimization). 

Výsledky mluví za sebe. Za dva měsíce spuštění kampaně 1 851 stažení s krásnou cenou 6,64 Kč za stažení aplikace. 

Díky dokonalému poznání našeho zákazníka ve spojení se skvělou nabídkou a službou Firemní docházky jsme vytvořili EFEKTIVNÍ funkční poptávkovou stránku na produkt s omezenou skupinou potenciálních zákazníků. A stále ji zlepšujeme. 

Jsme rádi za takovou spolupráci a těšíme se na další skvělé výsledky!

Jak by se líbilo Vám mít více nových klientů než zvládnete obsloužit a plnit velké cíle s předstihem měsíců?
Zkuste vyplnit tento kvíz (30 – 60 sekund) a zjistěte, jestli v Iniziu dokážeme splnit i Vaše ambiciózní cíle.