Přiblížím Vám to na jednom příkladu z běžného života.
Příklad: Představte si, že se vám líbí žena/muž a chcete si ji/jej vzít. Co uděláte, abyste maximalizovali Vaše šance, že potenciální partner řekne ANO? Dám vám na výběr.
- Oslovíte jej, v jedné minutě se představíte a požádáte o ruku?
NEBO - Pozvete jej na večeři, strávíte s ním večer, kde se poznáte. Pak půjdete na další schůzku, kde se poznáte o trochu více. Průběžně si budete dávat pozornosti, abyste dali najevo, že o partnera skutečně stojíte a aby partner zjistil, že potenciální vztah nebude jednostranný. A až to všechno dvoření a seznamování proběhne, řekněme 10-50 schůzek, požádáte partnera o ruku.
Když Vám tyto scénáře takto vypíšu, asi bez přemýšlení uznáte, že druhý scénář mnohonásobně zvyšuje šance na vdavky.
Proč se tedy skoro všichni podnikatelé chovají jako v příkladu číslo 1?
Je to celkem jednoduché, protože to nechtějí odpracovat a nechtějí se potenciálním zákazníkům dlouho dvořit. Chtějí výsledek a zakázku hned.
Tím se ale diskvalifikují u 99 % zákazníků a následně získají pouze poptávky od těch, kteří jsou již velmi zoufalí. Stejně jako kdybyste na ulici oslovovali ženy/muže a chtěli je ihned požádat o ruku. Možná uspějete v 1 % případů, ale budete muset narazit na hodně zoufalé individuum.
Opravdu dobrý marketing je potřeba odpracovat, od-dvořit se a získat si od zákazníků důvěru tak, že jim jste ochotní ukázat, co jste zač, že něco umíte a že jste ochotní i Vy si následný obchodní vztah odpracovat.
Pokud byste chtěli, abychom ten váš marketing za Vás odpracovali my, abyste se vy mohli věnovat na 100 % vašemu hlavnímu byznysu, zkuste si domluvit NEZÁVAZNOU konzultaci.