Přehled videa:
2 nejjednodušší způsoby, jak získat nové zákazníky na internetu jsou:
1. Reklama na Facebooku
skvěle pracuje se studenou návštěvností, má nižší konverzní poměry
2. Reklama na Google
skvěle pracuje s teplou návštěvností, má vyšší konverzní poměry, má (většinou) vyšší cenu za proklik
Žádný jiný typ reklamy pro mě nikdy neměl ani zdaleka takovou návratnost. Jen za leden 2020 jsem v těchto dvou sítích „protočil“ skoro 1 milion Kč.
Ale jak se vyznat v tom, kterou z těchto dvou typů reklam byste měli využit vy?
P.S. Ať už si vyberete Google nebo Facebook, pro obě tyto reklamní sítě jsem natočil hloubkové tréninky (které sami o sobě zabírají něco kolem 10 hodin), které Vás provedou od úplných začátečníků až po schopné ziskové inzerenty uvnitř INIZIO Akademie.